/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
24/06/24-16:45

Favoritprodukt - älskar denna läppolja 🥰

NUXE Rêve de Miel Honey Lip Oil är en vårdande läppolja berikad med honung. Den gör läpparna otroligt mjuka och lena och har en mild doft av honung. Den är ofärgad och inte det minsta klibbig. Använde den varje morgon och kväll hela vintern och hade aldrig torra läppar som jag annars alltid brukar få. Och är inte förpackningen så söt?! 🍯🥰

Är inne på min andra och såg att den nu finns i lager igen efter att under långa perioder varit slutsåld.

Har ni testat den?

Favoritprodukt - älskar denna läppolja 🥰  NUXE Rêve de Miel
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Helena
Beauty Star
24/06/24-14:33

Ni som fått prova Self Tan Instant Body Mousse Cool, färgar den av sig på lakan eller kläder? Söker efter en brun utan sol som ej går på det orangea hållet och inte färgar av sig på sängkläder.

Irena
Beauty Pro
24/06/24-12:32

Mitt senaste köp landade i brevlådan idag. Har aldrig använt en cremebronzer men har läst så mycket bra saker om detta så det ska bli kul att se om det levererar :)

Jag tar gärna emot tips om hur ni bäst aplicerar denna typ av produkt, borste eller svamp?

Mitt senaste köp landade i brevlådan idag. Har aldrig använt
Solar Infusion Cream Bronzer Seychelles
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Linn
Beauty Pro
24/06/24-10:48
TIPS PÅ BÄSTA BUDGETSCHAMPO & BALSAM!

Dessa produkter är något jag alltid går tillbaka till, oavsett vilka jag testat emellanåt. De ger håret fukt och och håller det samtidigt fräscht länge.

Elvital Hyaluron Plump Hair Shampoo 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 ml
Nikki
Beauty Pro
24/06/24-00:12

⭐🖤🌸 ATELIER VERSACE 🌸🖤⭐️

Lyx på flaska.

12 parfymer ingår i denna exklusiva kollektion (kunde inte tagga dem alla).

⭐🖤🌸  ATELIER VERSACE  🌸🖤⭐️  Lyx på flaska.   12 parfymer
Atelier Versace Safran Royal EdP 100 ml
Atelier Versace Vanille Rouge EdP 100 ml
Atelier Versace Cédrat De Diamante 100 ml
Atelier Versace Éclat De Rose EdP 100 ml
Atelier Versace Encens Suprême EdP 100 ml
Atelier Versace Jasmin Au Soleil EdP 100 ml
Atelier Versace Santal Boisé EdP 100 ml
Atelier Versace Fleur De Maté EdP 100 ml
Atelier Versace Figue Blanche EdP 100 ml
Atelier Versace Tabac Impérial EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
24/06/24-00:04

🌺🌸 rms beauty 🌸🌺

by makeup artist Rose-Marie Swift

Wow, vilka fina produkter! Serumberikade läppstift och fantastiska blush, bronzers och highlighters.

Superfina färger på blushen och en otrolig formula. Den smälte verkligen ihop med huden. Strålande lyster utan att vara glittriga.

Bara två problem, lite för dyra för min budget och jag vet inte hur jag skulle kunna välja färg. Tyckte de var helt ljuvliga allihop.

🌺🌸  rms beauty  🌸🌺  by makeup artist Rose-Marie Swift
Legendary Serum Lipstick Monica
Legendary Serum Lipstick Melanie
Legendary Serum Lipstick Miranda
ReDimension Hydra Powder Blush Pomegranate Fizz
ReDimension Hydra Powder Blush Bohemian Girl
ReDimension Hydra Powder Blush Mai Tai
ReDimension Hydra Powder Blush Kir Royale
Emmy
Beauty Star
23/06/24-19:48

Hej allihop!

Alltså jag har ett stort problrm min pennvässare vill inte vässa mina Kylie läppennor, de bara smular, går ej att vässa och äts bokstavligen upp!! HJÄLP MIG STT RÄDDA DOM ANDRA  blir ledsen :(

MVH

Matilda
Beauty Pro
23/06/24-15:41

Gick förbi kicks idag för att införskaffa en ny hårborste och hittade då lite annat som också var på 70% rabatt som fick följa med hem. Ser speciellt fram emot att börja experimentera med paletten från LH cosmetics 😍

Gick förbi kicks idag för att införskaffa en ny hårborste
Infinity Deep Palette
Mineralist Hydra-Smoothing Lipstick Confidence
Paddle Brush