/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emelie
Beauty Star
26/10/23-11:33
Behöver hjälp med att hitta en bra ansiktsmask, helst en man kan sova med 😃
Emelie
Beauty Star
26/10/23-11:25 (redigerad den 26/10/23-11:26)
Vilken är din favorit bronzer just nu? Jag använder mig utav Caia i stunden❤️
Paulina
Beauty Beginner
26/10/23-11:22
Någon som kan ge tips på Setting powder som inte gör huden torr och sminket kakigt 🤍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sally
Beauty Star
26/10/23-11:16
Hej, någon som kan säga om dessa foundations är vatten eller silikonbaserade? 1. Nars sheer glow, färgen oslo 2. Maybeline fit me matte + poreless, färgen 100 3. La girl pro coverage foundation, färgen white
Nikki
Beauty Pro
26/10/23-10:23 (redigerad den 26/10/23-10:26)
Provdoftat ny parfym från Juicy Couture: 🧁 Viva La Juicy Sucre Eau de Parfum 🧁 Flakongen är läcker och söt som en bakelse. Doftnoterna bl a röda vinbär, mandarin, persika, apelsinblomma, jasmin, mandel, kakao, vispgrädde och vanilj. Den börjar fräscht och lätt (vilket jag blir lite förvånad över) med saftig fruktighet och fräscha blomnoter. Doften lägger sig så småningom mjukt som fluffig grädde och söt vanilj med en aningens kryddighet. Tror Juice Couture tjejen/kvinnan älskar denna doft men även jag som normalt inte är så förtjust i dessa, för mig oftast för, söta parfymer blev positivt överraskad. Gå till närmaste KICKS butik och provdofta! 🧁🤍🌸
Provdoftat ny parfym från Juicy Couture:  🧁 Viva La Juicy
Sofie
Beauty Pro
26/10/23-09:48
Hej. Någon som kan tipsa på en bra täckande concealer? (Gärna en som ej täpper till porer) Även ett braaa Settingpuder som ej gör huden så torr 🥰🙏🏽
Paulina
Beauty Beginner
26/10/23-09:22
Behöver hjälp att hitta en bra ögonkräm som är återfuktande och vänlig för känslig hud, då jag är extremt torr under ögonen
Leen
Beauty Pro
26/10/23-09:21
Hälften av Look är gjord med mascaran
Hälften av Look är gjord med mascaran