Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
13/10/23-07:04
Mitt senaste köp 🌸Rengöring med djuphavsmolekyler Hickap pure as snow cleansing mousse är en rengöringsmousse som ska vara effektiv på att tvätta bort smink och smuts. 100% vegansk
Mitt senaste köp 🌸Rengöring med
Irena
Beauty Pro
13/10/23-05:59 (redigerad den 13/10/23-06:00)
För någon vecka sedan la ja upp ett inlägg om att Byredo var på gång med en ny parfym, Animalique. När jag såg doftnoterna visste jag att detta skulle kunna bli något för mig. Fick möjlighet att testa denna inne i butik igår, tog både på handleden, halsen och pappersremsa. Min första reaktion var att den tog mig tillbaka till barndomen, men jag kunde inte sätta fingret på varför. När jag gick igenom doftnoterna igen så förstod jag varför. Citrus, tobak och läder, det påminde mig om min pappa. Han brukade alltid ha citrusdoftande parfymer, brun läderjacka och köpte ofta egen tobak för att rulla egna cigaretter. Tyvärr hade jag oturen att förlora honom vid väldigt ung ålder. Kanske därför minnena blev extra starka. Nu kanske det låter som att detta är en parfym skapad för män, men långt ifrån. Jag har nog aldrig känt mig lika kvinnlig och samtidigt trygg som med denna parfym. Det är typ så här jag vill dofta hela livet, att människor ska förknippa doften med mig. Kontrasten mellan citrus, pudrighet och den lätt animaliska känslan. Jag tror att jag kan ha hittat min signaturdoft 🐆🍋
Nono
Beauty Pro
13/10/23-03:53
Inköp av nya makeup borstar. 🙃
Inköp av nya makeup borstar. 🙃
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nono
Beauty Pro
13/10/23-03:51
Senaste köp fr kicks. Setting spray då jag provar mig fram och denna var det erbjudande på för en billig peng
Senaste köp fr kicks. Setting spray då jag provar mig fram
Olivia
Beauty Star
12/10/23-23:18
Doftar så gott! Fräscht! Redan slut så ett gott täcken 👏🏼
Doftar så gott! Fräscht! Redan slut så ett gott täcken 👏🏼
Molly
Beauty Pro
12/10/23-23:12
Jag fyller år idag! 13 oktober🎉🎉🎉 Grattis till mig🎊
Tindra
Beauty Pro
12/10/23-23:10
Följ mig så följer jag dig, hjälp en tjej i nöd 😘🙏🏼❤️‍🔥
Tindra
Beauty Pro
12/10/23-22:56
Mitt största tips för din rouge!! Lägg även högre upp än va du tror. Du lyfter ansiktet då😍😍