/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Jessica
Beauty Star
25/07/24-16:11
Precis köp dessa pads från Peter Thomas Roth, ngn som testat dom? Verkar smidigt tycker jag😃.. ska bli spännande att prova 👌🏼
Precis köp dessa pads från Peter Thomas Roth, ngn som testat
Peptide 21 Exfoliating Peel Pads 270 g
Sofia
Beauty Pro
25/07/24-12:03
Någon som har 115 Flat angled foundation brush från FLAER? Jag såg den i butik och tänkte att den kunde vara perfekt till contour med den formen. Någon som har testat den till det? 😊
115 Flat Angled Foundation Brush
Nikki
Beauty Pro
25/07/24-10:44
BARRIÄRSTÄRKANDE HUDVÅRD En barriärkräm är en ansiktskräm som både återfuktar och ger näring till huden men framför allt fungerar den skyddande och barriärstärkande. Nya i sortimentet: BeautyAct Favorit hitintills: Biotherm  Nyfiken på bl a : Dr.Jart+ och Kiehl's Har ni testat/använder ni någon barriärkräm? Själv använder jag det mest under vintern.  Tipsa/kommentera gärna! 💧💙
BARRIÄRSTÄRKANDE HUDVÅRD   En barriärkräm är en ansiktskräm
Barrier Support Day Cream 50 ml
Barrier Support Night Cream 50 ml
Cera Repair Barrier Moisturizing Cream 30 ml
Ceramidin Skin Barrier Moisturizing Cream 50 ml
Ultra Facial Advanced Repair Barrier Cream 50 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
25/07/24-08:41
En ljuvligt vilsam, skön grön start på dagen med matcha i både ansiktsmasken från The Body Shop och duschtvålen från Dove. Två härliga produkter (särskilt för Matcha lovers 💚) som tyvärr inte säljs på KICKS men taggar som inspiration några andra produkter som innehåller matcha te. Ha en fin dag! 🌿🌞💚
En ljuvligt vilsam, skön grön start på dagen med matcha i
Matcha Clay Pack 115 ml
The Green Mask – Clarifying + Non-Drying Matcha Mask 75 ml
Green Tea & Enzyme Milky Foaming Wash 140 ml
Superfood Matcha Eye Dew 15 ml
Superfoods Matcha + Apple Replenishing Superfood Shampoo 369 ml
Start Kit Matcha
Linn
Beauty Pro
25/07/24-06:26(redigerad den 25/07/24-06:37)
Två favoritpennor! Båda är från LH Cosmetics. Jag älskar dessa! Läppennan är den perfekta nudefärgen (för mig) och den vita är så fin på sommaren för att öppna upp blicken (självklart fin året runt). Jag använder den i vattenlinjen. De är båda krämiga och håller väldigt bra! Den vita gick ej att tagga!
Två favoritpennor!  Båda är från LH Cosmetics.  Jag älskar
Crayon Mellow Mauve
Nikki
Beauty Pro
24/07/24-23:19
Nu är de 3 - PRADA Paradoxe Paradoxe, Paradoxe Intense och nya Paradoxe Virtual Flower.
Nu är de 3 - PRADA Paradoxe   Paradoxe, Paradoxe Intense och
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Hadia
Beauty Star
24/07/24-20:24
En perfekt fin blush som sitter riktigt bra under hela dagen trots att man inte har primer. Fin pigment och kan användas som ögonskugga😍
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Hadia
Beauty Star
24/07/24-20:01
Vilken/vilka primer tycker ni är bäst? Jag tycker om
Vitamin Enriched Face Base Moisturizer + Primer 50 ml