Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Lisa
Beauty Star
14/03/24-13:49
Jag har testat en färgglad ögonpalett från varumärket SUVA Beauty och jag är glatt överraskad! 😃 Jag är person som älskar ögonskuggor och brukar vanligtvis använda mig utav mer jordiga toner när jag sminkar mig. Om jag ska pigga upp med mer färg i ögonskuggor brukar jag använda mig av gröna, lila eller mer rödaktiga skuggor för det framhäver min ögonfärg fint tycker jag (gröna ögon). Jag är inte bekant med varumärket sen tidigare så det var kul att testa något helt nytt. Jag gillade framförallt det faktum att färgerna i paletten är så lekfulla samt ger bra variationsmöjligheter och sen kanske till det viktigaste av allt - skuggorna är bra pigmenterade! 🌈😍 Tips för dig som gillar att leka runt med färger och kräver lite mer pigment.
Lisa
Beauty Star
14/03/24-13:26
En annan produkt som jag testat under en längre tid är Urban Decay All Nighter Setting Spray! 💜 Jag sprayar vanligtvis efter jag gjort klart min bas och tycker överlag att den mattar ner men framförallt får den sminket att sitta SÅ bra! Jag förstår varför den är "Vinnare i KICKS Beauty Awards 2021 Årets Största Favorit och 2022 i kategorin Bästa Setting Spray." Den kan kännas lite fuktig först vid applicering men tycker att den sen lägger sig på ett bra sätt så den inte "känns". Det enda "negativa" är ifall man av någon anledning blivit lite blöt på huden (ex om man har rinnande ögon) så blir det svårt att jämna till sminket efter just för att produkten har satt sig så pass mycket. Men det visar ju egentligen bara på styrkan i produkten! Jag är så taggad på att testa Urban Decays andra setting sprays. Rekommenderar denna produkt till er som vill matta ner huden lite samtidigt som ni vill att sminket ska sitta på plats hela dagen/kvällen 💫 Taget från Kicks hemsida: Formeln är 100% vegan och utan ingredienser och biprodukter av animaliskt ursprung.
Lisa
Beauty Star
14/03/24-12:56
Jag vann för ett tag sedan en goodiebag från Kicks (via Kicks Beauty Talks 😍) och nu har jag hunnit pröva majoriteten av produkterna under en längre tid för att kunna ge ett bra utlåtande - så nu kommer jag lägga upp lite recensioner på produkterna. Först ut - IT Cosmetics cleanser! IT Cosmetics 'Confidence in a cleanser' är den perfekta cleansern för dig som vill ha en skonsam och snäll rengöring samtidigt som den tar bort alla orenheter. Jag har främst använt denna för sminkborttagning men är övertygad om att den funkar toppen även som "vanlig rengöring". Jag upplever att den tar bort smink effektivt, särskilt runt ögonen. Man känner sig inte torr eller stram efter användning vilket jag ofta upplever med olika cleansers. Jag hade rekommenderat att följa upp med något mer fuktgivande efter för att bättra på effekten ytterligare. Jag kan varmt rekommendera denna, kanske lite extra för er som upplever att ni har en lite känsligare hy 🌟 Perfekt att använda på kvällen nu när solen börjat komma fram allt mer och man behöver tvätta bort sin solkräm tänker jag. Kring innehållet (hämtat från Kicks hemsida): Den har en vegansk formula, är fri från sulfater, alkolhol och tvål och passar därför för daglig användning. Dessutom innehåller den ceramider och hyaluronsyra för en hudvänlig rengöring.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
ugbad46
Beauty Beginner
14/03/24-12:24
Anna
Beauty Pro
14/03/24-12:20
Lagom mot påsk upptäcker jag ett parfymhus på Fragrantica, The House of Oud, vars flaskor ser ut som gulliga små ägg! 🥚🥚🥚 ☺ Någon som har erfarenhet av dessa små skönheter?
Lagom mot påsk upptäcker jag ett parfymhus på Fragrantica,
Vickan
Beauty Star
14/03/24-11:31
Min favorit parfym och som alltid går hem vid varje tillfälle
Min favorit parfym och som alltid går hem vid varje
Vickan
Beauty Star
14/03/24-11:30
Vickan
Beauty Star
14/03/24-11:29