Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Dominika
Beauty Star
04/18/24-14:50
Var inne på kicks idag och såg att man kunde lukta på denna skönhet. Baserat på noterna har jag inte varit så intresserad utav den, men jag blev väldigt positivt överraskad!😍 Cosmic är en söt amber-vaniljdoft med lite blodapelsin som ger den en lite mindre tung citrusdoft. Det är absolut ingen revolutionerande parfym eller något man aldrig tidigare luktat på, men den är perfekt för dagligt bruk och priset är också inget att klaga på. Den är söt, feminin och flörtig. Det verkar även som att den håller ganska bra på huden. Cosmic, du är nu på min önskelista🙈🌸
Var inne på kicks idag och såg att man kunde lukta på denna
SUSSI
Beauty Star
04/18/24-13:32
Härligt fräsch doft min nya favorit från Marc jacobs och påfyllbar ett extra plus!
Härligt fräsch doft min nya favorit från Marc jacobs  och
Alex
Beauty Star
04/18/24-13:13
Jag måste verkligen tipsa om ett fransserum från märker Lenoites. Det har verkligen gjort mina fransar superlånga på kort tid🥰 Serumet är helt fritt från prostaglandiner (vilket är ett ämne som orsakar mer skada än nytta i längden) som många stora märken har i sina serum. Dessutom är den oljefri och går därför att använda med fransförlängning utan att de försämrar hållbarheten🤩 tycker verkligen att den är värd att testa!!!🥰
Jag måste verkligen tipsa om ett fransserum från märker
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nadila
Beauty Pro
04/18/24-11:57
Min favorit hudvårdsrutin / ett tips för att uppnå en strålande hud. som stärker hudens egen barriär - och passar för alla hudtyper, även känslig hud. Använd Cera Repair dagcreme som en ansiktskräm morgon och kväll på ren hud, samt ögon serum.  (Kunde ej tagga produkten)
Min favorit hudvårdsrutin / ett tips för att uppnå en
ASSE
Beauty Pro
04/18/24-10:49
Låt mig berätta till er om en parfym som doftar lyxigt, sexigt och kvinnlig... YSL Libre EdP Intense 😍 Libre Intense är det bästa av det bästa. Den är sexig, kraftfull och i grunden självförtroende i en flaska och en doft som du kan bära året runt. Libre är en av de få parfymer i min egna åsikt som håller i hela dagen, inget behov av att spruta flera gånger om dagen för att doften skall hålla i. Vaniljens och Tonkabönanens krämiga mjukhet, orkidéns fascinerande tjusning och värmen från Ambra och Vetiver kombineras för att skapa en doft som är både sensuell och tröstande. Den har också en mycket unik doftväg som är otroligt vacker, söt och sensuell. Livslängden och projektionen är också anmärkningsvärd. Den här parfymen har gett mig så mycket komplimanger av vänner, familj och främlingar på gatan. Har tappat räkningen för hur många gånger tjejer har kommit fram till mig på gatan och frågat vad för parfym jag har på mig😍 Priset är värt varenda liten krona för denna gudomliga parfym.😍
NatureGoddess02
Beauty Star
04/18/24-08:29
Vilket sol kräm är bäst som ni tycker? 🤗
NatureGoddess02
Beauty Star
04/18/24-08:25
Någon som kan rekommendera nån bra body lotion för torr hud 🙏🌸💜
Malin
Beauty Pro
04/18/24-08:20
✨ Gårdagens shoppingrunda ✨ Igår tog jag en sväng på KICKS för att spana in lite nyheter som kommer. Mycket fint som har kommit nu till våren! Jag fick bland annat med mig LH Cosmetics Glowerizer Face Primer som jag tror kommer kunna användas på så många olika sätt. Får se till att recensera denna framöver när jag använt den lite. Fick även med mig ett blush stick från Beautyact och en ny svamp från Flaer. Denna svamp har en sammetslen yta så det ska bli spännande att se hur resultatet blir och om det skiljer sig något från andra svampar som jag har 🫧
✨ Gårdagens shoppingrunda ✨  Igår tog jag en sväng på KICKS