/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Malaze
Beauty Pro
15/06/25-12:56

Bästa Skönhettips Det bästa tipset jag lär mig är att tvätta ansiktet med iskallt vatten. Det har så många fördelar. Det kan strama åt huden, minimera porerna och få huden att se ljusare ut. På vintern räknar jag hur många gånger jag stänker vatten i ansiktet. Typ 10-12 gånger. Jag ser också många som använder ismassage på sin hud, vilket jag antar har samma fördelar som att tvätta med iskallt vatten. Glöm inte att använda en bra fuktighetskräm efteråt.

Moisture Surge SPF Value Set
Hanane
Beauty Star
15/06/25-12:46

Min bästa favorit: Lancaster Sun Sensitive SPF 50.

En absolut favorit just nu är Lancaster Sun Sensitive Oil-Free Milky Fluid SPF 50 (50 ml) – speciellt nu när solen är starkare!

Jag har testat många solskydd för ansiktet, men det här är något extra. -Lätt, återfuktande och oljefri – perfekt under smink. Det bästa? Min hud har faktiskt blivit bättre sen jag började använda den! Mindre irritation, färre plitor och mer glow

Det här är ett måste i min sommar-rutin – både som skydd och som hudvård i ett

Sun Sensitive Oil Free Milky Fluid SPF50 50 ml
Farah
Beauty Pro
15/06/25-11:19

Min senaste köp Rabanne Fame EDP En fantastisk doft – fruktig, blommig och varm på samma gång. Mango och jasmin ger en fräsch känsla, medan vanilj och sandelträ gör den mjuk och feminin. Flaskan är supersnygg och unik! En ny favorit i min samling. 🌟

Min senaste köp  Rabanne Fame EDP En fantastisk doft –
Fame EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Nathalie
Beauty Pro
15/06/25-11:02

Nytt i hudvårdsrutinen

Två produkter (egentligen tre) som är nya för mig och som jag ser fram emot att se resultatet av!

Har använt exfolierande pads från Skincity som jag absolut varit nöjd med men jag blev glad av att de här två klassikerna från Paula's Choice fanns i liten duoförpackning!

Nytt i hudvårdsrutinen  Två produkter (egentligen tre) som
Trial Kit 2% BHA 6% Mandelic + 2% Lactic
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Valentina
Beauty Pro
15/06/25-10:54

Mitt skönhetstips Världens bästa puder från BeautyAct som dessutom är på REA!

*Mitt skönhetstips*  Världens bästa puder från BeautyAct som
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
natyraa.ramadani
Beauty Star
15/06/25-08:29

Bästa beauty hack! SOLKRÄM. Vare sig det är kalla vintertider eller den svettigaste sommardagen på året, solkräm är det absolut bästa som hänt min hy. Brukade ha väldigt svårt att hitta någon kräm som hjälpte min torra hud, tills jag en dag lät bli att använda något annat utom solkräm och hörrni - I swear by it

Ambre Solaire Anti-Dark Spots & Anti-Pollution Super UV Protection Fluid SPF 50+ 40 ml
Hydrating Protection Lotion SPF15 180 ml
Glowing Oil 200 ml
Hydrating After Sun Lotion 180 ml
Nikki
Beauty Pro
15/06/25-08:27

Om man är nyfiken på 💜 Florence by Mills 💜 så är detta ett strålande tillfälle.

Massor av produkter långt under halva priset!

Fick just mejl om att parfym.se fyllt på sin outlet. Taggar några exempel på produkter från t ex Lumene och Florence by Mills med ca 50-70% rabatt!

Om man är nyfiken på  💜 Florence by Mills 💜  så är detta
Ava's Mini & Mighty Essentials Kit
Hit Snooze Lip Mask
Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray 100 ml
Wildly Me EdT 30 ml
Silicone Face Mask Brush
Feed Your Soul Berry In Love Pore Mask 100 ml
Ingrid
Beauty Star
15/06/25-08:24

Ett av mina senaste köp från kicks var denna härliga liptint från elf. Jag var på jakt efter ett lättare färg/tint till sommaren som samtidigt kan återfukta och denna produkt gjorde det bästa av båda världar. Älskar att ha multiprodukter som denna i min väska och på resande fot. Krämig formula med en lagom glans och färg. (Tyvärr ej transfer-proof så behöver återappliceras då och då) Jag köpte i färgen happy men kommer garanterat införskaffa fler!

Hydrating Core Lip Shine Happy