Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Johanna
05/09-10:48
Det finns 30 olika nyanser av foundation och min nyans borde vara 115C möjligen 110C ljus men troligtvis med lite rosa underton. Bra med många nyanser för att enklast hitta sin ton, och kunna blanda två om man är mitt emellan. ❤️❤️💜🧡
Se mer
Frida
05/09-10:46
Det finns 30 nyanser och jag tror 335W hade passat mig bäst!
Se mer
Alicia
05/09-10:46
Den kommer i 30 olika nyanser, hur bra? Jag tror att min perfekta höst-nyans är 335W! En riktigt bra primer och en ren hud innan foundation är grundläggande för en jämn och fin bas, som också greppar tag i huden utan att kännas tung. <3
Se mer
Ghufran
05/09-10:44
Det finns 30nyanser. Och jag tror 335w det matchar mig bra.😊
Se mer
Sibel
05/09-10:41 (redigerat)
Det finns 30 nyanser och jag tror att en av bästsäljaren 400W hade passat mig! Definitivt en bra hudvård, det är nyckeln till fräscht smink enligt mig. Preppa huden med vitaminer och rengöra den ordentligt innan man börjar sminka sig för att få en slät och fin look. Ett annat tips är att inte lägga mycket foundation på en gång. Det är viktigt att man bygger på sin bas stegvis så det inte blir alldeles för mycket på en gång.
Se mer
Nikki
05/09-10:39 (redigerat)
Mitt senaste köp från KICKS kommer att glädja någon annan 😍💜💗. Presentkort kan köpas i butik, via hemsidan men också på Pressbyrån och 7Eleven.
Se mer
Jråh
05/09-10:33 (redigerat)
Det finns 30 stycken nyanser och jag tror att 125w hade passat mig :) mitt bästa hack är leSs is more samt att avsluta med en spray så man inte känner Sig torr
Se mer
Laura
05/09-10:32
Det finns 30 nyanser varav 115C passar mig 🌸❤️
Se mer