/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Louiseemretsson
Beauty Pro
03/07/24-21:08

Hej alla fina beauty talkers, jag har varit borta ett tag, från nästan alla sociala medier faktiskt. Men jag hoppas er sommar hittills varit fin och solig 🌸 jag tänkte fortsätta där jag slutade och visa min ena vinst från Rose Inc! snart kommer recension och såklart en look. Jag kan redan nu avslöja att blushen är en av mina bästa, nu på sommaren är den underbar! 🧡

Hej alla fina beauty talkers, jag har varit borta ett tag,
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Daylily
Hanna
Beauty Beginner
03/07/24-20:31(redigerad den 03/07/24-20:32)

Hej kompisar! Tänkte testa ett nytt serum att använda på dagen. Har använt Filorga Hydra Hyal i 2 års tid nu. Är jakt på ett lite billigare serum nu som ger lyster och fukt ⭐

Linn
Beauty Pro
03/07/24-12:58

Vilken riktigt ljusrosa blush är bäst (enligt dig)?

Formula spelar ingen större roll. Gärna inte för dyr.

**Vilken riktigt ljusrosa blush är bäst (enligt dig)?**
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Anna
Beauty Pro
03/07/24-11:43

mitt senaste köp i butik! en BeautyAct Bb-Cream som är helt ny för mig, en nagellack som såldes ut för tjugo spänn och en hårnål🌼Nån som testat BB-Creamen?

mitt senaste köp i butik! en BeautyAct Bb-Cream som är helt
Restore Calm BB Cream 5.1N
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-22:48

🌸 PRADA Paradoxe Virtual Flower 🍋🌸

Efter storsäljaren PRADA Paradoxe och PRADA Paradoxe Intense är det nu dags att säga välkommen till nya doften PRADA Paradoxe Virtual Flower.

Denna har jag inte provdoftat. Vet faktiskt inte ens om den finns i Sverige ännu.

🌸  PRADA Paradoxe Virtual Flower  🍋🌸  Efter storsäljaren
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-20:11(redigerad den 02/07/24-21:32)

💎 Festfina naglar 💎 💅

Imorgon är det tillfälle att klä upp sig och göra sig lite extra fin så ikväll blev det premiär för mitt nyinköpta nagellack från OPI's Barbie Collection i färgen Yay Space. Hade ju turen att hitta detta på rean nyligen och det kommer bli så fint till min klänning. Kommer känna mig som Elsa i Frozen. Lite gnistrande vinterkänsla mitt i sommaren kan väl inte skada. 😀❄️

💎  Festfina naglar 💎 💅  Imorgon är det tillfälle att klä
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-18:59

Senaste KICKS köpet 🌹

OPI i färgen The Thrill of Brazil, klassiskt rött med blank finish.

Senaste KICKS köpet 🌹  OPI i färgen The Thrill of Brazil,
Infinite Shine Nail Polish The Thrill Of Brazil
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-18:42

💜 KICKS Beauty Treats 💜

Oj, vad många lockande behandlingar det finns att välja bland. 😃 Idag var jag dock endast med som sällskap.

💜  KICKS Beauty Treats  💜  Oj, vad många lockande