/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Leia
Beauty Star
01/11/23-17:48
Hemmagjorda naglar med Depend GeliQ🤗💅🏻
Hemmagjorda naglar med Depend GeliQ🤗💅🏻
ella
Beauty Star
01/11/23-17:45
Nån som kan rekommendera en bra primer som får sminket att hålla? Kanske någon gripping primer?
ella
Beauty Star
01/11/23-17:44
Nån som kan rekommendera glowy versionen av all nighter sprayen? Älskar den jag har nu (den vanliga) men hade dött för lite mer glow. Prioriterar dock att det håller!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Bedur
Beauty Pro
01/11/23-16:41
Efter att testat oljan från Nuxe var jag tvungen att beställa bronzern😍
Efter att testat oljan från Nuxe var jag tvungen att
Linn
Beauty Pro
01/11/23-13:50
💜50% på Budgie!💜 Köpte tre produkter i min närmaste butik idag! Ska bli spännande att testa! Om ni testat någon av dessa produkter så får ni gärna skriva vad ni tycker!
💜50% på Budgie!💜  Köpte tre produkter i min närmaste butik
Sofia
Beauty Star
01/11/23-12:53
Hade tänkt börja med någon form av retinol, vilken är den bästa formen och styrkan att börja med? Någon som har några bra tips så produkter eller liknande 🩷🩷 Jag är 19 år och har känslig/torr hy
Sofie
Beauty Pro
01/11/23-12:46
Hej. Någon som vet exakt vad som är skillnaden på dessa två foundations? (Förutom att ja vet att ena är 32h och andra 24h) Men lite mer specifikt vad som annorlunda med dem 🤗
Hej. Någon som vet exakt vad som är skillnaden på dessa två
Nikki
Beauty Pro
01/11/23-12:14
Ett så här välfyllt kylskåp skulle man ju vilja ha 😀
Ett så här välfyllt kylskåp skulle man ju vilja ha 😀