/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linnéa
Beauty Pro
11/09/23-16:02
Jag jobbar som receptionist 👩🏻‍💻 på ett spa-hotell och därmed kan jag bli väldigt varm & svettig stressig dagar. Jag har en tendens till att svettas 💦 i pannan och på näsan/under ögonen. Vilket inte känns som det trevligaste när man hjälper våra gäster. Såg dessa blotting papers och undrar om någon med liknande problem som jag använt sig av dessa och skulle rekommendera dem för att smidigt få bort svett från ansiktet utan att förstöra sminket? 🩵
Joy
Beauty Beginner
11/09/23-15:58
Kan någon föreslå mig en bra primer för oljig hud
Soumaya
Beauty Star
11/09/23-15:58
Jag rekomenderar Born this way concealer +nars foundation = den bästa basen
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Soumaya
Beauty Star
11/09/23-15:57
Har krulligt hår , behöver tips på återfuktande leaveins till mitt hår
Soumaya
Beauty Star
11/09/23-15:55
Jag ska utomlands snart och har typ aldrig använt solskydd så behöver tips
Soumaya
Beauty Star
11/09/23-15:54
Jag behöver en kräm som ger mig glans
Soumaya
Beauty Star
11/09/23-15:53
Vet nån en bra kräm för ansiktet som tar bort märken?
Elin
Beauty Star
11/09/23-15:49
Jag vill börja med retinol serum, vad är det bästa serumet ni testat?? Funderar på loreal egna hudvårdsprodukter men är lite osäker.