/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
24/09/24-09:24(redigerad den 24/09/24-09:26)
The Premium Advent Calendar Innehåller bl a detta fina lilla kit med produkter från Clinique. Flera av dem är mina favoriter sedan länge. Produkterna är inte fullsize men inte heller pyttesmå så ett bra tillfälle att testa på några av Clinique's mest populära produkter. En mild, löddrande rengöring, en effektiv makeup remover, härligt, återfuktande ansiktskräm och ögonkräm samt en jättebra mascara som också passar känsliga ögon. 👀
The Premium Advent Calendar  Innehåller bl a detta fina
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Take the Day off Makeup Remover for Lids, Lashes and Lips 125 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
High Impact Mascara Mini Black
Marian
Beauty Pro
24/09/24-09:06
Nu kan man äntligen beställa adventskalendrarna! Efter att ha kollat på innehållen så kommer jag nog att klicka hem The Premium Advent Calendar till min mamma som en julklapp! Ska ni köpa någon av de?🥰
Nu kan man äntligen beställa adventskalendrarna!  Efter att
Mays
Beauty Pro
24/09/24-08:41
min senaste favorit från kicks kommer definitivt att bli en annan eftersom jag är FÖRÄLSKAD i beauty act bronzer stick, och som ett tips använder jag en stabil borste och sprayar lite setting spray samtidigt som jag blandar det för att skapa en airbrush look! rekommenderar definitivt 🥰
Radiant Cream Colour Stick Contour Mocha
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
24/09/24-08:04
MAKETHEMAKE Svenska MAKETHEMAKE skapat av Skincity. Hudvänlig makeup som passar känslig hud och känsliga ögon. Veganskt och Cruelty-free. 🌸🐰 Ni som testat, har ni någon produkt ni skulle rekommendera?
MAKETHEMAKE   Svenska MAKETHEMAKE skapat av Skincity.
Capric Face Palette Petal
Carnuba On-the-go Blush And Glow Deep Berry And Rose Gold
Carnuba On-the-go Blush And Glow Petal And Moonlight
Glossy Glaze Stick
Sofia
Beauty Pro
23/09/24-19:08
🇸🇪 Svensk Parfym 🇸🇪 Har ni hört talas om märket? Parfymer inspirerade av Sverige och tillverkade i Sverige. Jag beställde tre deluxe samples som jag testat idag, tyckte det lät spännande med svensk nischparfym! 😃 Tyvärr passade de inte riktigt mig. Dofterna är otroligt naturtrogna, det ska parfymören Henrik Lestréus ha cred för! Man känner verkligen doften av trä, bär etc precis som de luktar i verkligheten. Men det passar inte mig, tyvärr. Gillar man däremot väldigt naturliga dofter så ska man kolla in Svensk Parfym! En – Väldigt träig, enligt mig maskulin doft. Fick huvudvärk och mådde lite illa av den (jag är jättekänslig). Hade kunnat vara en trevlig doft för typ doftpinnar i en stuga runt jul. 🎄 Ljus – Citrusdoft som tyvärr var lite frän och försvann snabbt på min hud. 🍊🍋 Får testa den igen. Prakt – Denna gillade jag bäst av de tre, vilket var väntat. Den har noter av bland annat svartvinbär, äpple, regn och rabarber. 🍏🌧 Tänk en typisk svensk trädgård. Den var lite för skarp för min smak men stor igenkänning i doftnoterna!
🇸🇪 Svensk Parfym 🇸🇪 Har ni hört talas om märket?
Nikki
Beauty Pro
23/09/24-18:04
Old News! Men jag visste faktiskt inte att danska MATAS sedan förra året äger KICKS och Skincity.
Old News!  Men jag visste faktiskt inte att danska MATAS
Rebecka
Beauty Pro
23/09/24-16:14
Ett tips till er alla som inte blev testpersoner (och ni som blev såklart) är att kolla in den nya testgruppen som söks 😍 50 personer som får testa hårvårdande produkter 👏🏻
Nikki
Beauty Pro
23/09/24-13:30(redigerad den 24/09/24-08:27)
Väntar fortfarande på Dolce & Gabbana Devotion Intense EdP 🍁🌿 Efter succéparfymen Devotion EdP med bl a kanderad citrus och vanilj så är åtminstone jag nyfiken på nya höstflankern med doftnoter som hasselnöt, apelsinblomma och vanilj. UPPDATERING: Den kom precis in på KICKS!!! Just nu finns den endast online men den borde ju komma till butik också under veckan, hoppas jag.
Väntar fortfarande på Dolce & Gabbana Devotion Intense
Devotion Intense EdP 30 ml