Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Elle🦋
Beauty Beginner
24/10/23-17:44
Ett litet tips!✨Har använt denna masken några gånger och älskar den!😍  Väldigt fin i konsistensen och har en kylande känsla som är behaglig och uppiggande. En nyfunnen favorit!🌟
Anas
Beauty Star
24/10/23-17:37
Madelón
Beauty Star
24/10/23-17:28
Denna leave-in serum är bra för mitt hår för jag har torra toppar och tovigt hår. Den gör det lätt att borsta ut mitt hår.
Denna leave-in serum är bra för mitt hår för jag har torra
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Viktoria
Beauty Star
24/10/23-17:21
Den här duon är en dröm för min trötta glåmiga hud. Har förvandlat min hud från glåmig till glowig, från lättirriterat till härligt plumpat✨.
Aliyah <3
Beauty Pro
24/10/23-17:16
Tips på primer?
Paula
Beauty Beginner
24/10/23-16:18
Perfekt!!!😍
Perfekt!!!😍
Madelón
Beauty Star
24/10/23-15:10
Min inpackning som jag låter verka i 2 timmar efter shamponering och balsam. Jag har handduk i håret. Sköljer sedan ur. Mitt hår blir så himla mjukt. Denna produkt doftar jättegott.
Min inpackning som jag låter verka i 2 timmar efter
Eliza
Beauty Star
24/10/23-15:03
Behöver en ärlig review på den gör produkten!! Säg allt och lite till!!🙏🏼