/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
11/10/23-14:50
Glöm inte fars dag present 🎁♥️ till era nära och kära, här har jag gjort en liten korg till mannen. 🤗
Glöm inte fars dag present 🎁♥️ till era nära och kära, här
Sara Hanna
Beauty Star
11/10/23-14:39
Om ni är på jakt efter en ögonbryns pomade så kan jag rekommendera Anastasias produkter, otrolig!
Om ni är på jakt efter en ögonbryns pomade så kan jag
Sara Hanna
Beauty Star
11/10/23-14:38
Denna är otrolig och väldigt dryg. Bibehåller PH balansen och ser glow! För att den ska fungera fullt ut lär huden vara fuktig både innan och efter du applicerat denna. Följer upp med ordinary hylaronic acid och Cerave light hudlotion.
Denna är otrolig och väldigt dryg. Bibehåller PH balansen
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sara Hanna
Beauty Star
11/10/23-14:35
Denna har räddat mina lockar från att bli frissiga och mot värmen i hårtorken! Ser skillnad direkt från första användning.
Denna har räddat mina lockar från att bli frissiga och mot
Sara Hanna
Beauty Star
11/10/23-14:33
Bästa serumet för fukt!
Bästa serumet för fukt!
Sara Hanna
Beauty Star
11/10/23-14:29
Följer dom som följer mig! 🤠
Sofia
Beauty Brands Ambassador
11/10/23-14:23 (redigerad den 11/10/23-14:24)
YSL kommer alltid med de snyggaste läppstiften och deras nyrenoverade Rouge Pur Couture är inget undantag! Älskar hur lätt det är att hitta nyanser (N = Nude, P = Pink, O = Orange, R = Red) och hur lyxig förpackningen är! WOW! Finns nu med en lägre lanseringspris dessutom 😍
YSL kommer alltid med de snyggaste läppstiften och deras
Linn
Beauty Pro
11/10/23-14:17
👩‍🦰Beauty Myth Busters👩‍🦰 Myt: Det finns en ”regel” på hur ofta håret ska tvättas! Sanning: Hur ofta håret behöver tvättas är individuellt men det är såklart bra att göra det så sällan det går.
👩‍🦰Beauty Myth Busters👩‍🦰  Myt: Det finns en ”regel” på