/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
19/11/23-15:00
⭐️🤎⭐️🌸 ARTDECO Glittery Eyeshadow Palette 🌸⭐️🤎⭐️ Limited Edition-ögonskuggspaletter i PINK och GOLD. En dröm om man älskar skimmer och glitter. Bra pigmenterade och krämiga på huden trots att det är puderformula.
⭐️🤎⭐️🌸 ARTDECO Glittery Eyeshadow Palette 🌸⭐️🤎⭐️
Malin
Beauty Pro
19/11/23-14:46
Myter inom skönhet!En myt som jag har hört om är att en hudvårdsrutin måste innehålla x antal steg. Personligen tycker jag inte att detta stämmer då det viktigaste är att du undersöker vad din hy mår bra av och använder dig av produkter som du tycker fungerar bra. Det är inte säkert att en produkt som fungerar bra för en person, fungerar lika bra för någon annan.
Gabriella
Beauty Star
19/11/23-13:44
Hello!! Om ni vill ha ett tips på bra läppennor så skulle jag säga passa på att köpa morphes läppennor nu med 30%!!! Du får så mycket produkt och ser ba hur snyggt som helst på läpparna. Jag beställde hem dessa färger från morphe🤩🤩
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
19/11/23-11:36
Mina senaste köp 😍
Malin
Beauty Pro
19/11/23-11:21
Vad ska ni passa på att köpa under black week?✨
Andrea
Beauty Pro
19/11/23-10:14
Flaer är ett märke ni bara måste testa enligt mig om ni inte gjort det🙂 Dessa två svampar använder jag dagligen den (svarta) för Contour & (rosa) till Concealer. Dom är lätta att jobba med på huden och håller väldigt länge trots tvättning. Deras Schampoo är ett bra komplement till deras produkter. Du behöver inte använda mycket och dina borstar blir som nya. Sen till deras fantastiska borstar. Jag älskar dem! Har under många år testat olika men jag fastnade för dom på rekommendation av en kicks anställd och är helt såld. Detta paket kan jag rekommendera om man vill börja med att testa. Lätta att jobba med, fin finish och aldrig kakigt.  🤩kicks har 30% på Flaer idag så passa på guys🤩
Razan Ayed
Beauty Star
19/11/23-09:16
definedcurlz
Beauty Star
19/11/23-08:49 (redigerad den 19/11/23-08:51)
Använder du rätt hårprodukter för din hårtyp? Vet du inte vilka produkter som passar just din hår typ? Kicks har flertalet produkter som passar flera hår typer och just Briogeo är ett märke som jag håller kärt! De har produkter för alla olika typer av hår, problem och önskade resultat. Här kommer en kort review över några av mina favoriter!  🧡 FETTIGT HÅR 🧡 ✨Superfoods Mango + Cherry Balancing ShampooEtt super Shampoo för dig med fettig/flottig hårbotten. Papayaenzymerna balanserar & normaliserar hårbottens oljor. Tillsammans med ingredienserna mango-, körsbärs-, granatäppel-, goiji och litchiextrakt främjar hårets och hårbottnets hälsa.  💜 LOCKIGT HÅR 💜 ✨ Curl Charisma En hel serie från Shampoo, mask, balsam och styling för just dig med lockigt hår! Fyllda med olika ingredienser för att täcka just ditt lockiga hårs behov. Några exempel är risaminosyror, mandelolja, nyponolja, quinoaextrakt och mycket mer ✨  🩵 HÅRAVFALL 🩵 ✨ Destined For Density Caffeine + Biotin Peptide DensityEtt Shampoo, balsam och serum som fokuserar att motverka håravfall och kämpar att bibehålla hårets tjocklek. Ingredienser som är vetenskapligt bevisade att främja och hjälpa hår för att de tjockare ut: kopparpeptider, zink, biotin, vitamin E, koffein för mikrocirkulation!  🖤 TORR, IRRITERAD & FLAGNANDE 🖤 ✨Scalp Revival MegaStrength + Dandruff Relief Shampoo Charcoal + AHA/BHAPerfekt Shampoo för dig som har torr, irriterad och flagnande hårbotten med hjälp av sina helt fantastiska ingredienser så som binchotan-kol, mjölksyra och salicylsyra och tea tree-olja. ❤️ TORRT & SKADAT HÅR ❤️ ✨Don't Despair, Repair! En hel serie för dig med torrt och skadat hår (kemiskt behandlat hår), en riktig favorit för många. Bestående av Shampoo, balsam, inpackning och många fler produkter. De olika produkterna innehåller de ingredienser du behöver för att reparera, motverka brutet hår och fukta för glans! Tveka inte att kommentera din hårtyp så rekommenderar jag någon jag tror hade passat dig! ☀️✨