/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Moa
Beauty Star
11/20/23-20:50
Någon som testat denna? Finns inga recensioner och skulle gärna vilja klicka hem den
Moa
Beauty Star
11/20/23-20:30
Någon som vet en ögonskuggspalett med neutrala färger? Helst inte en jättestor palett❤️
Moa
Beauty Star
11/20/23-20:27
Någon som testat denna? Vad tycker ni?😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ida
Beauty Pro
11/20/23-19:21 (redigerad den 11/20/23-19:22)
Hej alla beaty talkers, har någon ett tips på bra schampo och balsam för långt,tjockt och rakt hår? Har problemet med att håret blir lätt fettigt. Tacksam för tips även om de finns på kicks eller inte😊
Rebeca
Beauty Star
11/20/23-19:12
En favorit, är man torr som mig så är tipset att först lägga vanlig ögonkräm för att sedan blanda denna produkt med lite ögonkräm för att få en lättare mjukare konsistens. Men som fortfarande ger ett magiskt resultat. Tycker denna produkt passa perfekt dagar man är osminkad men ändå vill se lite piggare ut🤩
Anna
Beauty Pro
11/20/23-18:34 (redigerad den 11/20/23-20:10)
Mina hudvårdshjältar nu som är nästan oparfymerade allihop och ger mycket fukt och även fett till min torra och mogna hud👌☃️❤ rekommenderar dem till dem med samma hudtyp!
Mina hudvårdshjältar nu som är nästan oparfymerade allihop
Ruibo
Beauty Star
11/20/23-18:18
Black Week är här! Passa på att kolla in några dofter. Här har ni 3 tips :)
Alicia
Beauty Beginner
11/20/23-15:23
Magi på flaska😍