Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Moa
Beauty Star
29/10/23-13:05
Är sugen på att börja använda gel nagellack eftersom det håller bättre än vanligt. Är det någon som har testat dessa från Depend? Har ni fått allergiska besvär av dom? Eller är passar dom för känsligare hud?
Moa
Beauty Star
29/10/23-13:00
Fungerar sånna här produkter äns? Är det någon som har testat dessa produkter och vill skriva sin åsikt om dom så är jag tacksam 🥰
Moa
Beauty Star
29/10/23-12:55
Hej! Letar efter något bra schampo, balsam, inpackning mm men vet inte vad som är bra. Skriv gärna om ni rekommenderar något märke eller specifika produkter. 😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
29/10/23-11:19 (redigerad den 29/10/23-11:20)
LIBRE L'ABSOLU PLATINE är den nya feminina parfymen från Yves Saint Laurent med en helt ny intensitet och med den högsta koncentrationen av LIBRE någonsin. Parfymen framkallar en brinnande känsla och köldrysningar på samma gång. Gissa om jag varit nyfiken på denna parfym efter att ha läst beskrivningen. Doftnoter är bl a: Bergamott (citrus) Marockansk Apelsinblomma  Lavendel från Frankrike Vanilj  Amber  Flakongen är vansinnigt snygg, stilren och känns väldigt exklusiv. Doften gav mig tyvärr varken köldrysningar eller brinnande hetta. På mig blev den rätt ljummen hela vägen. Tyckte citrusen tog för mycket plats och det var också en svag doft av den som fortfarande kunde anas i morse.  Har ni testat den? Jag ger mig dock inte så lätt så minst en gång till ska denna provdoftas! 😃
LIBRE L'ABSOLU PLATINE är den nya feminina parfymen från
Isabell
Beauty Star
29/10/23-11:12
Passade på att fynda lite när det var erbjudande sist! Några gamla favoriter och massa som jag varit sugen på att testa länge 🥰 någon som ni vill höra mer om? Eller någon som ni testar och gillar? 🤩
Lily
Beauty Star
29/10/23-09:43
Tips på fina lip-combos?🌸
Nikki
Beauty Pro
29/10/23-09:06
Härliga små julklappstips! 🎄🎁
Härliga små julklappstips! 🎄🎁
agnes.be.bengtsson
Beauty Star
29/10/23-08:24