/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
@skincarebyastrid
Beauty Star
11/30/23-16:08 (redigerad den 11/30/23-16:09)
Reklam för Kicks Beauty Talks  🎄JULKLAPPSTIPS🎄 Snart är det december och dags att planera sina julklappar (om det inte redan är gjort) både till sina nära och kära samt till sig själv (viktigt!!). Som ni ser ovan så tipsar jag om tre julklappar som passar de flesta som gillar skönhet. 🥰 Vi går igenom dem lite grundligare:  - Get Your Act Hydrated: en box från BeautyAct som innehåller favoriten HydraRepair Melting Cream som är en återfuktande kräm med bland annat hyaluronsyra och glycerin. Passar perfekt som både dag- och nattkräm samt är fantastisk under smink. Boxen innehåller också ögonkrämen HydraRepair Melting Eye Cream som har en metallapplikator som kyler fint under ögonen och innehåller bland annat ceramider och adenosine som stärker den sköra huden under ögonen. Passar ALLA! 🎁  - All you need master kit: den här boxen innehåller 6 stycken borstar från FLAER som gör sminkrutinen komplett. Den innehåller 3 borstar anpassade för basen och 3 för ögonen. Bland annat mina favoriter 108 (foundation och concealer brush) och 301 (tapered blending brush). Utöver det innehåller den 102 (all over face brush), 202 (precision contour blush), 402 (smudge brush) och 405 (duo brow brush). Perfekt för sminkälskaren! 🎁 - Caring Cleansing Schampoo: ett schampo för dina sminkborstar från FLAER. Perfekt att ge tillsammans med boxen nämnd ovan eller till den som brukar fuska med att göra rent sina sminkborstar. Att ha rena sminkborstar är A och O när det gäller smink och hudvård. Smutsiga sminkborstar = härlig miljö för diverse bakterier = kan orsaka utbrott på huden. 🎁   Skulle ni bli glad för någon utav dessa klappar under granen? Har ni några andra bra julklappstips? 🎁🎄✨
Wilma
Beauty Star
11/30/23-14:23
Imorgon är det äntligen dags att öppna första luckan i kalendern. Jag har längtat så länge🥲 Den är verkligen så fin och ser så fram emot att få öppna en lucka varje dag nu fram tills julafton🥰🌟✨ Lyckades ni få tag i någon utav kalendrarna?🫣
Imorgon är det äntligen dags att öppna första luckan i
Rebecca
Beauty Pro
11/30/23-13:11
Halloj! Någon som testat Florence By Mills Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads och vad tyckte ni isåfall?☺️😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
11/30/23-11:34 (redigerad den 11/30/23-11:34)
🥥KOKOS🥥 Jag har hittat den (enligt mig) bästa kokosdoften! Dessutom min favorit av alla mister från Sol de Janeiro! Om du, som jag, älskar kokos så råder jag dig att provdofta denna i butik!
🥥KOKOS🥥  Jag har hittat den (enligt mig) bästa
Nikki
Beauty Pro
11/30/23-07:35
Dagens doft: Alive Parfum från Hugo Boss Redo att ge mig ut i snö och kyla med otvättat ansikte, serum och en fyllig och återfuktande dagkräm från Estée Lauder. ❄️❤️ Ha en fin dag! ❤️❄️
Dagens doft: Alive Parfum från Hugo Boss   Redo att ge mig
Nikki
Beauty Pro
11/30/23-07:27
Imorgon är det 1 DECEMBER! 🎄 Finns det fler än jag som lyckats att hålla sig från att börja öppna luckorna? 😀🎄
Imorgon är det 1 DECEMBER! 🎄  Finns det fler än jag som
Moa Myllis
Beauty Pro
11/29/23-22:19
Evelina
Beauty Pro
11/29/23-21:00
Tävlingen för festnaglar fick mig att måla mina naglar för första gången på typ åtta år. Jag letade fram ett gammalt baslack och ett genomskinligt lack men hittade inget mer. Jag plockade fram färger som jag använder för att måla spelpjäser och mellan mina två lack-lager använde jag: Grund av svart "Abaddon Black" från Citadel Två lager "Forrest Flux" från Turbo Dork Frihand snöflingor "Runefang Steel" igen från Citadel. Jag kommer definitivt göra det här oftare. Om inte annat bara för att jag verkligen vill bli bättre på frihandsmålning nu.
Tävlingen för festnaglar fick mig att måla mina naglar för