/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:49
fav parfym
I Want Choo Forever EdP 40 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:48
Hej, här är mina fav smink produkter
Connect In Colour Eye Shadow Palette Rose Lens
Le 8 Hypnôse Mascara 3 Noir Grenat
The Porefessional Face Primer Mini 7,5 ml
Love Tint Fiery Red
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:47
Hej alla fina glöm Ej spf nu när det börjar bli så soligt ute! Rekommenderar dessa
Sun Cream SPF50 100 ml
Bright Reveal Niacinamide Dark Spot UV Fluid SPF50 50 ml
Glowing Protection Lotion SPF15 180 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nono
Beauty Pro
01/05/24-15:42
Hej kicks familjen 🫶🏼 köpte ett läppglans från dior som kommer bli så fint till sommaren. Den ger en plumping effekt. Ni får avgöra själva ? 🤗 ta hand om er och njut av ☀️ glöm inte spf.
Hej kicks familjen 🫶🏼 köpte ett läppglans från dior som
Dior Addict Lip Maximizer Lip Plumping Gloss 049 Pure Copper
Maja
Beauty Star
01/05/24-13:07
Någon som har några bra tips för hårväxt? Jag upplever att mitt hår slutat växa och därmed inte blir längre än till axlarna. Jag vet att håret inte bara kan sluta växa men med tanke på att mitt hår varit samma längd under ett par år känns det som så. Jag använder olaplex schampo och balsam, även håroljan. Finns det några andra produkter som kan tänkas hjälpa mitt hår?😃
Maja
Beauty Star
01/05/24-13:04
Tips på en otroligt bra cream bronser är Anastasias cream bronser. Så sjukt vacker bronser som håller sig där den ska hela dagen. Har inte varit med om att den blivit fläckig eller så😊 Perfekt nu till sommaren
Malin
Beauty Pro
01/05/24-11:30
Friendly reminder 🧼 Glöm inte att tvätta era borstar emellanåt. Det samlas så mycket bakterier i borstarna. Idag tog jag tag i att tvätta mina ansiktsborstar här på förmiddagens. Känns så fräscht att jag imorgon kommer ha helt nytvättade borstar när jag fixar mig inför jobbet 🙌🏼
Friendly reminder 🧼 Glöm inte att tvätta era borstar
Malin
Beauty Pro
01/05/24-09:16
🫧 Mitt senaste köp 🫧 Igår när jag svängde förbi Kicks butiken efter jobbet så trillade jag av en slump över denna bodymist från DKNY. Och jösses. Jag blev helt såld! Den har noter av bergamott och mandarin vilket bidrar till att jag upplever att den är väldigt frisk och fräsch. En perfekt vår/sommarparfym för dagar man känner att man inte vill ha en edP som oftast doftar mycket mer och starkare än en mist. Får nu chansen att dofta på denna pool party serien från DKNY så gör det 🌸
🫧 Mitt senaste köp 🫧  Igår när jag svängde förbi Kicks
Pool Party Body Mist Bay Breeze 250 ml