/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Yondza
Beauty Star
19/09/24-08:45
Parfym! Nu när Kicks har 25% av dofter, kan ni rekommendera mig en parfym som inte ska lukta för stark men inte för fräscht heller! Inga blommiga dofter något mer sensuell men inte för stark kryddoft eller vanilj alltså något som är lagom om jag kunde förklara mig bra nu :D 😁Parfym! Nu när Kicks har 25% av dofter, kan ni rekommendera mig en parfym som inte ska lukta för stark men inte för fräscht heller! Inga blommiga dofter något mer sensuell men inte för stark kryddoft eller vanilj alltså något som är lagom om jag kunde förklara mig bra nu
Yondza
Beauty Star
19/09/24-08:42
Inget köp eller fråga men jag vill dela av mig glädjen av att se att Kicks ska få in Elf 😍😍 Älskar Elf smink! Några mer som gillar Elf? 😍
Nikki
Beauty Pro
19/09/24-08:40(redigerad den 19/09/24-11:14)
Snart är väntan över - tisdag 24/9! 🥳 @KICKS Snygg design och vilket innehåll ni fått till i år! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🤩
Snart är väntan över - tisdag 24/9! 🥳  @136092963 Snygg
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Viktoria
Beauty Pro
18/09/24-22:23
Senaste köpet är Lumene CC foundation! Super härlig! Rekommenderar starkt att testa om ni har vägarna förbi kicks! Inte för tunn och inte för tjock.
Senaste köpet är Lumene CC foundation! Super härlig!
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 0.5 Light
Irena
Beauty Pro
18/09/24-19:32
En härlig överraskning i brevlådan idag med massa inspiration inför höst och vinter 🍁🤍
En härlig överraskning i brevlådan idag med massa
Carro K
Beauty Pro
18/09/24-18:24
Ibland är tiden knapp! Då får det bli en snabb makeup, som idag! Bryn, mascara och concealer 🤎
Ibland är tiden knapp! Då får det bli en snabb makeup, som
Precisely, My Brow Detailer - Eyebrow Pencil 4
Diorshow Mascara Waterproof 090 Black
Luminous Silk Concealer 5.25
Nikki
Beauty Pro
18/09/24-16:09
När det blir höst köper jag inte nya kläder. Jag fyller på min doftgarderob istället! 🥰 Provdoftade denna nya La Vie Est Belle-flanker från Lancôme när den precis kommit till Sverige och sedan dess har jag känt doften i mitt minne. Jag skrev då ett långt inlägg med recension som ni, om ni orkar leta bakåt, hittar någon gång i slutet av augusti. Tips: Sortera på Parfym! Jag har fler parfymer än jag behöver men som ni nog förstått är det ett av mina stora intressen. Det i kombination med det faktum att denna parfym är helt olik alla de andra jag har gjorde beslutet enkelt. Nu får jag hoppas på en mild höst och vinter! 🤣 Har ni köpt någon ny parfym, planerar eller drömmer om någon? Kommentera jättegärna! 🥰
När det blir höst köper jag inte nya kläder.  Jag fyller på
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
Alexandra
Beauty Star
18/09/24-15:45
Måste bara tipsa om världens bästa läppglans ⭐❤️ Clarins lip perfector i färgen 07 är det bästa som har skapats. Perfect konsistens, smak, färg och klibbar inte eller smular som många andra gör 🥰
Instant Light Natural Lip Perfector 07 Toffee Pink Shimmer