Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
10/11/23-13:30 (redigerad den 10/11/23-13:31)
TIPS Singles Day 25% - BeautyAct Iconic Blush Kit 💕🧡 En rougepalett, som också kan användas som ögonskugga, med fyra rikt pigmenterade rouger i olika nyanser (rosa, persika, korall), både skimrande och matta.  Paletten är parfymfri och vegansk. Lyxig förpackning med stor spegel.
TIPS Singles Day 25% - BeautyAct Iconic Blush Kit 💕🧡  En
Sara Hanna
Beauty Star
10/11/23-12:50
Bästa bas för ögonskugga?
Mariam
Beauty Pro
10/11/23-11:45 (redigerad den 10/11/23-11:46)
Skynda skynda 25% på allt i Kicks 😍bästa kan hända 😍 Det frågan är jag vill om ni köper något därifrån lägger upp det här så vi kan dela kunskap om produkter . Hur man advända eller vad dom bra för eller all postiv om produkter som ni köper 😍 VI HAR INTE SÅ MYCKET TID SKYNDA GÄRNA 🙏JAG VILL INTE MISSA NÅGOT 🤩
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mandia
Beauty Beginner
10/11/23-10:59
Hej 👋🏽 alla beauty gurus! Jag använder Fenty Beautys foundation Pro filtr, den är vattenbaserad och jag söker nu efter en Primer som passar till den!! Är tacksam för alla tips 🫶🏽
Hej 👋🏽 alla beauty gurus! Jag använder Fenty Beautys
Beauty Tester
Melina
Beauty Pro
10/11/23-10:41
Fick chansen att testa NARS - Afterglow Liquid Blush i färgen Orgasm 🩷 och jag säger bara W O W så fin och vilket fint glow 🤩, fick så otroligt mycket komplimanger utav alla jag träffa så jag kände mig så fin! Den kändes återfuktande och höll sig länge under dagen! Jag rekommenderar verkligen denna, dock är priset lite saftigt så perfekt att passa på nu när det är SINGELS DAY med 25% Ni kommer inte bli besvikna 🩷 Kram!
Linn
Beauty Pro
10/11/23-10:17
Ett tips för att få parfymen att lukta längre är att använda en body lotion i samma doft 🩷
Megan
Beauty Beginner
10/11/23-10:05
Hej! Behöver tips på era bästa produkter för lockigt hår? Har naturligt lockigt, har dock plattat varje dag i flera år. Vill börja försöka ta vara på mina lockar, men de blir alltid så ”fluffigt”. Tips? 🤗🤍
Vendela
Beauty Beginner
10/11/23-09:54
JAG KAN INTE TIPSA NOG!!!!!!! Världens finaste, fluffigaste fransar som inte är för långa. Ni måste verkligen testa och tacka mig senare!!