/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
12/11/24-19:28

🖤 En svart skönhet 🖤 LH cosmetics Infinity palette är så förbannat bra att ha. Min är välanvänd och repig som ni kan se. 😅 Nästan allt man behöver i en palett!

🖤 En svart skönhet 🖤 LH cosmetics Infinity palette är så
Infinity Palette
Infinity Deep Palette
Nikki
Beauty Pro
12/11/24-19:20

Mina ljuvliga SVARTA skönheter 🖤🖤🖤

Ingen parfym passar väl bättre än YSL's Black Opium att doftsätta BLACK WEEK! Vita blommor, vanilj och mörka stråk av svart kaffe. Finns många flankers att provdofta för den som är ute efter en kryddig vinterdoft. Älskar du vanilj får du inte missa Le Parfum. Själv har jag så det räcker! 😂 Har dessutom en presentbox i lager som jag fyndade förra året efter jul. Se bild 2.

Mina ljuvliga SVARTA skönheter 🖤🖤🖤  Ingen parfym passar
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Black Opium EdP 30 ml
Black Opium Le Parfum 30 ml
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
Rawan
Beauty Star
12/11/24-18:45

Black beauty🖤

Jag älskar verkligen den här mascaran! Äger både denna och waterproof versionen och wow säger jag bara 🙌🏻 Den håller fransarna uppe, ger både längd och volym och utöver allt detta ser den fantastisk ut!

definitivt värd priset!

Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Annika
Beauty Pro
12/11/24-18:21

🖤 Svarta Skönheter 🖤 Denna mascara är bäst tycker jag. Den ger fina fransar utan klumpar och så är den allergivänlig vilket är ett plus för mig.

🖤 Svarta Skönheter 🖤 Denna mascara är bäst tycker jag. Den
Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Anna
Beauty Star
12/11/24-18:04

Min absoluta favorit parfym! Luktar helt magiskt, får ofta komplimanger när jag har den på mig.

Black Opium EdP 30 ml
Carro K
Beauty Pro
12/11/24-17:50

Black beautynails

Gillar man svarta naglar kan jag starkt rekommendera detta nagellack! Prisvärt och hållbart ✨

Verkligen värd att fynda under Black Week!

Nail Polish 8ml 101 Noir Forever
Nadila
Beauty Pro
12/11/24-16:57

En mysig jul dag består av: min kära familj & våra närmaste vänner. Så brukar vi alla samlas för en trevlig jul fruckost och varje år är det hos någon. sedan under dagen så sitter alla vid tven och kollar förstås på kalleanka☺ ett måste sedan så brukar vi spela samt öppna julklappar och ha det sååå mysigt med en fin julmidag tsm♥

(på bilden så tror jag det är Edvin Törnblom)

jg taggar : @klara @amida

Nikki
Beauty Pro
12/11/24-16:55

Ingen natt är för lång för denna bas... 🎆

Återfukta huden ordentligt en stund innan. Avsluta med Urban Decay's All Nighter Setting Spray. Finns i flera varianter. Jag föredrar dock originalet.

Ingen natt är för lång för denna bas... 🎆  Återfukta huden
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
All Nighter Setting Spray 118 ml
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
All Nighter Vitamin C Setting Spray 118 ml
All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray - Limited Edition 118 ml