/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
12/11/23-08:05 (redigerad den 12/11/23-09:06)
Godmorgon ☕💕 Kanske är det fler än jag som behöver bra med fukt för lyster på hud & hår nu💆‍♀️ Den här fuktmasken med C-vitamin är en fuktbomb med lyster som jag sovit med på under natten och nu på morgonen blir det Lernberger Stafsing Gloss Spray! Den doftar amazing med en mjuk och behaglig doft som duon Lernberger Stafsing tagit fram med stor noggrannhet och passion. Brukar lyssna på deas podd som jag varmt rekommenderar, de två hårproffsen byter nu kosym på sina produkter och de blir ju ännu snyggare. Sprayen är ganska kraftig så som de rekommendera i podden; håll flaskan på en armlängsavstånd från håret när du sprayar! De berättar också att endel använder den på kroppen för lyster. Det har jag dock inte testat. Men den ger mitt hår guldkant 🤎⭐
Godmorgon ☕💕 Kanske är det fler än jag som behöver bra med
Elda
Beauty Star
12/11/23-02:55 (redigerad den 12/11/23-02:57)
Någon som vet vad det är som har hänt med BeautyAct Sculpt & Shade Brow Pencil Dark Brown.Har försökt att beställa den nu i flera månader men den är alltid på bevaka. Har även besökt flera Kicks butiker när de har leveransdag och just Dark Brown finns inte. Har ni även andra förslag på bra ögonbrynspenna som inte torkar?
Någon som vet vad det är som har hänt med
Frida
Beauty Beginner
12/10/23-23:15
Skulle köpa Valentino men kom ut med yves nya parfym .. helt galen i denna. Tycker man om påminner om basen i good girl och doftar igenkännande som sommarblommor utan att lägga sig starkt .. alla har gett komplimanger om denna, säkert kort
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Charina
Beauty Star
12/10/23-22:40
Tips på bra foundation som ser naturlig ut ,inte för täckande
Cecilia Therése
Beauty Star
12/10/23-22:28
Någon som har tips om någon bra ögonbrynspenna? Jag har använt Anastasia brow Wiz (medium Brown) i många år och gillar den verkligen, testat andra men faller alltid tillbaka till Anastasia. Så nu hopp om en ännu bättre! ✨🌟
Melody
Beauty Star
12/10/23-21:07
Har någon bra tips på primer?
Melody
Beauty Star
12/10/23-21:07
Har någon bra tips på en kall Contour stick?
Melody
Beauty Star
12/10/23-21:06
Har någon bra tips på fransserum? Testat xlash innan men fått utslag och blivit otroligt irriterad runt ögonen