/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Valentina
Beauty Star
14/12/23-13:36
Vilken typ av ansiktsscrub är bäst tycker ni?
Valentina
Beauty Star
14/12/23-13:35
Vilken olja är bra för torrt hår för att göra håret mer lättborstat?
Valentina
Beauty Star
14/12/23-13:32 (redigerad den 14/12/23-13:33)
Vilka hårvårdsprodukter rekommenderar ni för torrt och frissigt hår?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Valentina
Beauty Star
14/12/23-13:31
Vilka hudvårdsprodukter för torr hud rekommenderar ni nu på vintern?
Linda-Marie
Beauty Pro
14/12/23-13:22 (redigerad den 14/12/23-13:22)
I dag gjorde jag något som var på tok för längesen nu. Jag tvättade alla mina smink borstar om man använder dom varje dag så bör man tvätta dom en gång i veckan. Både så att dom håller sig fina längre men främst för att få bort smuts och bakterier. Hur ofta tvättar ni era penslar ?
I dag gjorde jag något som var på tok för längesen nu. Jag
Sarah
Beauty Star
14/12/23-13:19
Vilken är eran absoluta favorit parfym som ni köper om o om igen?😍🫶🏼
Ayhan
Beauty Star
14/12/23-12:28
Det här är produkt jag verkligen inte kan vara utan. Är en riktig torris och denna räddar mig alltid. Har köpt om den flertal gånger och är supernöjd. Har ni några produkter ni absolut måste ha? Vad har ni för tips för oss med torr hy?
Det här är produkt jag verkligen inte kan vara utan. Är en
Jennifer
Beauty Star
14/12/23-12:23
Lucka nummer 14🌟 201 angled cheek brush Den är supermjuk!! Funkar så bra till både blush och bronzer
Lucka nummer 14🌟 201 angled cheek brush Den är supermjuk!!