/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Gina
Beauty Pro
06/06/24-17:00(redigerad den 07/06/24-12:33)

Mitt senaste köp från Kicks. Jag har testat dem och jag älskar dem!

Mitt senaste köp från Kicks. Jag har testat dem och jag
Always On Liquid Lipstick Throwback Jam
24H All Wear Complexion Foundation 03W
Blush Trio Peachy Love
Setta Thomas
Beauty Star
06/06/24-15:23
Mineral Protection Milk Lotion SPF30 100 ml
Charlotte
Beauty Pro
06/06/24-13:47

Mitt allra senaste köp blev denna fantastiska ögonfrans primer från Lancôme. Älskar CILS BOOSTER XL som bas under mascaran. 🙂✨️

Mitt allra senaste köp blev denna fantastiska ögonfrans
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Jabeen
Beauty Pro
05/06/24-18:42

Got my favorite perfum by Giorgio Armani My Way Floral, took the advantage of sale today. It smells soooooo good like fresh flowers ❤❤

Got my favorite perfum by Giorgio Armani My Way Floral, took
My Way Floral EdP 50 ml
Jabeen
Beauty Pro
05/06/24-17:44

Hi everyone, it's time to recycle after a long time. My cupboard has so mess in it  so I just leave them to the right place ♻️

Hi everyone, it's time to recycle after a long time. My
Sussi
Beauty Star
05/06/24-16:52

**Dagens köp❤️❤️

Varit på jakt efter en ny sommarfräsh parfym ett tag, och det blev ett väldigt lyckat impulsköp idag 😍! Fräsch, och inte "bara" en doft som passar en solig dag utan lika perfekt för en kväll ute! Sååå nöjd ❤️

**Dagens köp❤️❤️  Varit på jakt efter en ny sommarfräsh
A Drop D'Issey Fraîche EdP 30 ml
Melissa
Beauty Star
05/06/24-16:11

Dagens köp från KICKS! WoW & WOW. En parfym till sambon och en till mig själv (båda på fantastisk rea). Passade även på att köpa en ögonskuggspalett från Max Factor (ej rea) då den här hemma sjöng på sin sista visa idag.

Någon mer som har fredagsfeeling fast än det bara är onsdag? Wihooo!<3

Dagens köp från KICKS! WoW &amp; WOW.  En parfym till sambon
Sì Passione Éclat EdP 30 ml
Masterpiece Nude Palette 01 Cappuccino Nudes
Jennifer
Beauty Pro
05/06/24-15:43(redigerad den 05/06/24-15:45)

Dagens köp blev idag två parfymer som var med på rean. Sjukt bra priser så passade på😍 Båda luktar super gott. Dem är väldigt frächa och lätta, perfekta sommardofter om man vill ha det lite mildare🍋🌺💧

Dagens köp blev idag två parfymer som var med på rean. Sjukt
Ocean Di Gioia EdP 30 ml
Santorini Sunrise EdT 30 ml