/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
26/11/24-18:45

Äntligen här!

Ser framemot att göra looks med den här! En underbar palett med neutrala/kalla toner.

**Äntligen här!**  Ser framemot att göra looks med den här!
Daybreak Palette
Rebecka
Beauty Star
26/11/24-18:43

Hej, har någon tips på en parfym som luktar som Kayalis Vanila 28?

Ena
Beauty Star
26/11/24-18:24

tips på ögonskugga som efterliknar urban deacys moondust ?

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Ena
Beauty Star
26/11/24-18:21

rekomenndera en bra gloss tretment för håret. själv kan jag rekommendera loreals Wonder water, den orangea serien.

Ena
Beauty Star
26/11/24-18:20

vilka produkter från la roche posay (eller annat märke) skulle ni rekommendera, jag har väldigt torr hy och använder deras cicaplast baum men jag vill gärna ha något exfolierande och kanske en serum eller kräm som jämnar ut hudtonen (kan vara från annat märke också).

Nikki
Beauty Pro
26/11/24-17:56

Allt blir så mycket roligare med en mask 😁

Nu kommer veckorna då allt ska göras och hinnas med. Både på jobb, skola och privat.

Ett litet tips! Om man ändå ska jobba över till sent, eller plugga till tentan, varför inte unna sig lite hudvårdslyx under tiden. Kommer garanterat bli uppskattat om man tar med en rengöring och en mask och de som vill får testa.

Jag tar ofta med en sheetmask när jag träffar både min mormor och min farmor och de älskar det! Att få känna sig lite ompysslad utan att det är för tröttande. 🥰 Kanske du också har någon äldre släkting som skulle gilla det!

Allt blir så mycket roligare med en mask 😁  Nu kommer
Irena
Beauty Pro
26/11/24-17:26

senaste köper, en concealer från Dior. Har alltid backat från denna på grund av priset, men läst så bra saker så med en 25% check var jag bara tvungen att testa :)

senaste köper, en concealer från Dior. Har alltid backat
Forever Skin Correct Concealer 1,5 N Neutral
Diana
Beauty Star
26/11/24-16:30

Mitt favorite hyaluronic acid serum håller på att ta slut. Nu vill jag prova nya produkter. Har du nåt rekommendation? Kanske nåt från ditt favoritmärke? 💜

Mitt favorite hyaluronic acid serum håller på att ta slut.