Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Amar
Beauty Pro
09/12/23-14:02
Hörrni, vänder mig till mina killar som tjejer! Go get yourself någon av dessa två🫶🏽 ✨Fenty skin Plush puddin’ eller Fenty skin lip oil melon treat!✨
Hörrni, vänder mig till mina killar som tjejer! Go get
Nikki
Beauty Pro
09/12/23-12:15
❤️☃️🖤 Lördag i december 🖤☃️❤️ Underbara vaniljdoften YSL Black Opium Le Parfum och nu väntar julmarknad och glöggmingel. 🥰 Hoppas ni alla får en riktigt bra dag! 🎄
❤️☃️🖤  Lördag i december  🖤☃️❤️  Underbara vaniljdoften
Nikki
Beauty Pro
09/12/23-11:59
LANCÔME Lucka 9 Hypnôse Drama Mascara (liten) Fick ju tidigare en fullsize Hypnôse Mascara så då kan jag jämföra och se om Drama ger en ännu mer intensiv och märkbar volym. Drama har en nästan S-formad borste så den blir spännande att använda.
LANCÔME Lucka 9  Hypnôse Drama Mascara (liten)  Fick ju
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Agnes
Beauty Star
09/12/23-09:11
Jag letar just nu efter den bästa läppoljan, vilket märke tycker ni presterar bäst? 💕
Assie
Beauty Star
09/12/23-07:05
Hej vackra! Jag funderar på en grej om sminkborstar. Hur man vårdar dom sminkborstar så klart tvätta dom 1 gång i vecka eller något liknande. MEN om borstar blir slitna eller köpte fel eller är inte nöjd med dom eller dålig kvalitet. Vad gör man med dom borstarna. Slänger dom eller lämna tillbaka till butiken och köper ny som är superbra borstar som Morphe, Hickap, Flaer. Tror att det har pratat om det här men minns inte exakt. Önskar er alla en fin lördag.
Molly
Beauty Pro
09/12/23-02:00
Har någon något tips hur man kan göra angående color correcting vid kinderna. Jag har rosacea och är därför ofta röd över hela kinderna. Trots att jag använder mycket foundation för att täcka det syns det ibland igenom. Därför undrar jag ifall jag borde color correcta hela kinderna eller bara köpa en mer täckande foundation, eller finns det kanske något annat sätt att täcka det? Jag är inte så erfaren med varken smink eller color correcting så uppskattar alla tips!
Hana
Beauty Pro
09/12/23-00:18
Saker jag köpt senaste veckan🥰
Saker jag köpt senaste veckan🥰
Hana
Beauty Pro
08/12/23-22:26
Lucka 8 i Loreal Paris adventskalender😆 CC Cream Antirednessgreen i full storlek💓
Lucka 8 i Loreal Paris adventskalender😆 CC Cream