/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ramona
Beauty Star
09/01/24-12:20
Snygga naturella läppstift ?
Ramona
Beauty Star
09/01/24-12:19
Vad kan jag använda för torrt hår? Och jag har tjockt lockigt hår vill klippa en frisyr har någon förslag på något ?
Ramona
Beauty Star
09/01/24-12:18
Bästa mascaran om man vill ha en som liknar loreal teleskopic?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hanna
Beauty Star
09/01/24-12:16
Vilken är den bästa setting sprayen utan alkohol??
Ramona
Beauty Star
09/01/24-12:15
Hallå alla!!! Behöver en täckande och bra concealer, och vad kan man göra åt porer?
Tindra
Beauty Star
09/01/24-11:34
Hej, Jag behöver tips på en foundation som är täckande, just nu använder jag Lumenes Cc Cream som funkar jättebra men den har inte särkilt mycket täckning vilket är bra på sommaren. Men nu vill jag ha en som har iallafall Medium - Full täckning. Jag har ganska känslig hy och är rätt torr så om ni vet någon bra för min hudtyp så tips gärna.
Nikki
Beauty Pro
09/01/24-11:17 (redigerad den 09/01/24-11:21)
Vad är doftnoter? En parfym har tre nivåer, de kallas doftnoter. De tre nivåerna heter toppnoter, hjärtnoter (mellannoter) och basnoter.  Toppnoterna är det första du lägger märke till när du öppnar eller sprayar en parfym. Sedan träder mellandofterna fram och därefter de kvardröjande basnoterna.  Därför bör du alltid provdofta en parfym vid flera tillfällen efter att du applicerat den. Livslängd (Longevity): Hur länge parfymen upplevs dofta på din hud. Sillage: Hur mycket doften sprider sig runt dig. Flakong: Parfymens flaska. 
Vad är doftnoter?  En parfym har tre nivåer, de kallas
Nikki
Beauty Pro
09/01/24-11:07
När det är lättare att välja parfym än vad man ska dricka... Hur väljer ni parfym? Har ni en favorit i taget som ni använder både dag och kväll alla dagar i veckan? Byter efter årstid? Väljer efter humör? Ingen parfym?
När det är lättare att välja parfym än vad man ska dricka...