Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/12/23-15:16
⭐️🎄🌟 Lancôme Lucka 11 🌟🎄⭐️ ⭐️ Måndagslyx : Absolue Precious Cells Rose Essence 50 ml ⭐️
⭐️🎄🌟  Lancôme Lucka 11  🌟🎄⭐️  ⭐️ Måndagslyx : Absolue
Melina
Beauty Pro
11/12/23-14:29
Tips på en bra foundation som passar till en kombinerad hud. Den får inte vara matt och inte täckande ☃️
Joline
Beauty Star
11/12/23-14:17
Vilken är den bästa ögonfransböjaren och mascara kombon. Som får fransarna att hålla sig uppe hela dagen??? Tack för hjälp❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Uma
Beauty Star
11/12/23-10:58
sååå positivt överraskad , den gör verkligen sitt jobb, ansiktet blir len och känns fräsht
Nikki
Beauty Pro
11/12/23-10:19 (redigerad den 11/12/23-10:23)
JULKLAPPSTIPS 👀🎄 KICKS CLUB Maybelline 25% 🌸 Lash Sensational Sky High Mascara 👀🌸 Längdmascara som passar känsliga ögon. Berikad med fiber och bambuextrakt. Ger lätta, långa och fylliga fransar. Vinnare i KICKS Beauty Awards 2022 i kategorin Bästa Mascara. Finns även med i en prisvärd presentförpackning, Nordic Loves Gift Box, tillsammans med ett Lifter Gloss. Även detta med KICKS Club 25% rabatt just nu. 😃
JULKLAPPSTIPS 👀🎄  KICKS CLUB Maybelline 25% 🌸 Lash
Nikki
Beauty Pro
11/12/23-08:18
Missa inte!!! Imorgon i KICKS Julkalender Lucka 12: 50% på Urban Decay All Nighter Setting Spray 💜🖤 Denna storsäljande och prisbelönta setting spray som passar alla hudtyper och ger en neutral finish. 100% vegansk 🌸
Missa inte!!!  Imorgon i KICKS Julkalender Lucka 12:  50% på
Anna
Beauty Pro
11/12/23-08:05 (redigerad den 11/12/23-09:06)
Godmorgon ☕💕 Kanske är det fler än jag som behöver bra med fukt för lyster på hud & hår nu💆‍♀️ Den här fuktmasken med C-vitamin är en fuktbomb med lyster som jag sovit med på under natten och nu på morgonen blir det Lernberger Stafsing Gloss Spray! Den doftar amazing med en mjuk och behaglig doft som duon Lernberger Stafsing tagit fram med stor noggrannhet och passion. Brukar lyssna på deas podd som jag varmt rekommenderar, de två hårproffsen byter nu kosym på sina produkter och de blir ju ännu snyggare. Sprayen är ganska kraftig så som de rekommendera i podden; håll flaskan på en armlängsavstånd från håret när du sprayar! De berättar också att endel använder den på kroppen för lyster. Det har jag dock inte testat. Men den ger mitt hår guldkant 🤎⭐
Godmorgon ☕💕 Kanske är det fler än jag som behöver bra med
Elda
Beauty Star
11/12/23-02:55 (redigerad den 11/12/23-02:57)
Någon som vet vad det är som har hänt med BeautyAct Sculpt & Shade Brow Pencil Dark Brown.Har försökt att beställa den nu i flera månader men den är alltid på bevaka. Har även besökt flera Kicks butiker när de har leveransdag och just Dark Brown finns inte. Har ni även andra förslag på bra ögonbrynspenna som inte torkar?
Någon som vet vad det är som har hänt med