Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Monique
Beauty Star
17/12/23-19:35
Hej alla fina beauty Stars ! Jag gick lite impulsive på mitt hår senaste åren. Har alltid haft långt tjockt naturlig ”röd/guld” hår färg . Men sen gick svart hår - blekte sen lila sen bestämde mej till rosa 🙈 .. och nu efter cirka 2-3 år efter har blekt ( hemma 😨 ) för många gånger - färg Efter färg . Nu ska jag låta de vara så de växer igen och blir mitt naturliga långa tjocka hår - för de har bränt sönder och ni förstår nog hur extrem skadat de är.  Förutom att absolut inte röra de med blek eller färg - vad är erans hår rutin och produkter om ni har också råkat ”bränna ” av håret med blek medel - eller extrem skadat hår och fått tillbaka de tjocka och långa snabbaste igen ?
Kristina
Beauty Star
17/12/23-19:29
Hej! Är genuint nyfiken på om det var någon alls som kunde beställa borstkit från dagens lucka? Läste nämligen allas klagomål som folk lagt upp i produktrecensionen. Har Kicks glömt att de hade luckan och beställt in för få kits eller är det nätproblem?
Nikki
Beauty Pro
17/12/23-16:42
JUL-DOFT 🌹🎄 Älskar ju parfymer så det hade varit roligt att höra om ni önskar er någon parfym i år och i så fall vilken? Eller har du kanske tänkt att ge bort en parfym?
JUL-DOFT 🌹🎄  Älskar ju parfymer så det hade varit roligt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Star
17/12/23-16:12
Finns Kylies smink på kicks
Rebecca
Beauty Star
17/12/23-16:11
Vad gillar ni för mascaror?
Molly
Beauty Star
17/12/23-15:26
Jag skulle vilja ha en produkt att kunna lägga inne i ögonvrån för att ljusa upp, även kunna lägga på ögonlocket, att den ger effekten lite av en cutcrease fast bara den produkten. Använder just nu en highlighter från becca men den blir mest shimrig, vill ha mer att det ljusar upp också. TIPS??
Ida
Beauty Pro
17/12/23-15:21
Lucka nr 17 ifrån kicks stora adventskalender ❤️😍
Lucka nr 17 ifrån kicks stora adventskalender ❤️😍
Noami
Beauty Beginner
17/12/23-15:08
Tips på presenter till secret santa? 100-200kr