/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/02/24-00:51 (redigerad den 02/02/24-06:12)
Ny doft från Armani - My Way Nectar EdP 🌸🍐🤍🌸
Ny doft från Armani - My Way Nectar EdP 🌸🍐🤍🌸
Evelina
Beauty Star
31/01/24-23:41
Hej! Önskar tips på primer till Lancome idole ultrawear foundation. Använder just nu mac fix+ som funkar finemang till nars och andra foundations. Tycker att det creasar och blir torrt med den kombinationer jag använder just nu,
Amida
Beauty Star
31/01/24-18:15
Hur du kan skapa fram din fina vinge ✔️ Det finns inte ett rätt svar på vad man passar i för eyeliner beroende på vad man har för ögonform, utan det beror också på vad man är ute efter för resultat. Det finns två saker att tänka på:1. Anpassa efter min egen ögonform– det finns t.ex. en riktlinje för eyelinervingen som man kan gå efter för att alltid få en vinge anpassad efter sin egen ögonform.2. Vad vill jag uppnå för effekt?– Har man t.ex. runda ögon så kan man antingen vilja framhäva den formen, eller få de att se mer mandelformade ut. Det finns alltså inte ett rätt svar till vad runda ögon ska ha för eyeliner, utan det beror på vad personen vill ha för effekt. 
Hur du kan skapa fram din fina vinge ✔️ Det finns inte ett
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Irena
Beauty Pro
31/01/24-18:00
Ett av de senaste köpen landande i brevlådan idag. Mascaran från Bareminerals är inte bara prisvärd utan ger även volym, längd och separation utan att kladda. Blonzern i nyansen kiss of copper har jag längtat efter att köpa en lång tid efter att ha provat den i butik och det nya matta läppstiftet från Anastasia B.H verkar lovande. En till i kollektionen bland alla nudes 🤍
Ett av de senaste köpen landande i brevlådan idag. Mascaran
Amida
Beauty Star
31/01/24-17:42
Super serum för alla hudtyper. Lägger sig mjukt och skönt på huden. 😍 Repair minskar synliga tecken av åldrande.
Super serum för alla hudtyper. Lägger sig mjukt och skönt på
Amida
Beauty Star
31/01/24-17:12
Dessa är mina 2 favoriter får så mycket komplimangerna och de doftar så gott rekommenderar starkt 💫
Dessa är mina 2 favoriter får så mycket komplimangerna och
Louiseemretsson
Beauty Pro
31/01/24-17:07
Mitt senaste köp blev i samband med  basic makeup-behandligen jag fick idag. Jag testade och köpte bland annat nyheten från anastasia beverly hills 🤍 älskar redan! min sambos favoritmask från Jorgobé slank också med. 🤍🖤 Sparkl av LH cosmetics var ett måste när jag fick 20% på fem produkter. Min jakt efter smashbox becca under eye brightening är igång ✨️✨️ 
Mitt senaste köp blev i samband med  basic
Louiseemretsson
Beauty Pro
31/01/24-17:00
Idag gjorde jag min  basic makeup-behandlig som jag  fick i gåva av KICKS som Beauty Pro-medlem! Jag testade bland annat den omtalade smashbox becca under eye brightening 👀 Tyvärr var den slut i butik men jag shoppade lite annat kul som jag visar i ett annat inlägg ✨️ fick mängder av tips och trix och är så nöjd med allting. Personalen i Hudiksvalls butik är verkligen guld värda ♥️
Idag gjorde jag min  basic makeup-behandlig som