/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
25/08/24-20:29(redigerad den 25/08/24-20:31)
❄️☃️⭐️  Good Girl Sparkling Ice ⭐️☃️❄️ Ännu en fantastisk sko från Carolina Herrera.  Även denna är originaldoften i en Collector's Limited Edition så ingen ny parfym. Men så fin! 
❄️☃️⭐️  Good Girl Sparkling Ice ⭐️☃️❄️   Ännu en
Linn
Beauty Pro
25/08/24-14:57
Mitt senaste inköp + ett måste i min hudvårdsrutin.
Mitt senaste inköp + ett måste i min hudvårdsrutin.
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Nikki
Beauty Pro
25/08/24-14:13
Ett oväntat köp på KICKS! Besökte i går en KICKS butik som faktiskt hade kvar lite rea, bl a några produkter från Continu. Kommer sakna det varumärket men köpte på mig en del i somras så än är det inte slut. Är så nöjd med deras serie BHA Sensitive Scalp. Köpte dock fler flaskor med schampo än balsam så gissa om jag blev glad när en balsamflaska stod kvar och väntade på mig. 😃 Nu har jag en fråga till er, framförallt ni med lite längre hår. Jag bytte nyligen frisör och när vi pratade och jag visade honom vilka produkter jag använt de senaste månaderna så frågade han varför jag bara tar balsam i längder och toppar? Har alltid gjort det men han menade att det finns ju en anledning till varför detta balsam finns (eller fanns) och det är ju såklart för att det ska användas i HELA håret, det heter ju BHA Sensitive Scalp Conditioner. Hur gör ni???
Ett oväntat köp på KICKS!   Besökte i går en KICKS butik som
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Vilma
Beauty Star
25/08/24-13:34
Vill bara dela med mig av mitt senaste köp! Köpte en parfym som jag haft innan som jag är väldigt nöjd med. Känns inte för vuxen för mig vilket jag uppskattar! Köpte även Nyxs ögonskuggepalett I Know That's Bright. Blev väldigt nöjd med pigment och hållbarheten över dagen.
Sweet Like Candy EdP 100 ml
Ultimate Color Palette 16-pan 04W I Know That's Bright
Vilma
Beauty Star
25/08/24-13:25
Hej! Ung tjej här som under det senaste halvåret har kommit in ordentligt i sminkvärlden! Jag undrar hur ofta man ska byta ut eller rengöra borstar och sponges m.m? Vissa säger att det räcker med en tvätt då och då medans andra har sagt att det är viktigt att byta ut med max 3 månaders mellanrum. Men det känns ju rätt dyrt i längden??
Nikki
Beauty Pro
25/08/24-09:28
🌺🖤🌹 Good Girl Colormania EdP 🌹🖤🌺 Carolina Herrera lanserade i sommar denna färgstarka sko. Vet tyvärr inte om den kommer att komma till Sverige. Det är dock ingen ny doft utan originaldoften i en Collector's Limited Edition.
🌺🖤🌹 Good Girl Colormania EdP 🌹🖤🌺   Carolina Herrera
Aaron
Beauty Pro
25/08/24-09:19
Inaya Morocco Lip tint / blush: 30$: En skatt bland smink, från antika mellanöstern kommer en lerprodukt med torkad färg som får liv när den blir blöt. Du slickar på fingret och drar en gång, pltösligt har du färg starkare än något annat så var försiktig och använd kanske en tops eller dedikerad pensel. Den är vattenfast och har en rött/orange ton som används på läppar eller kinder. En magisk produkt
Inaya Morocco Lip tint / blush: 30$:  En skatt bland smink,
Nikki
Beauty Pro
25/08/24-08:42
Ny parfym till hösten? Sista dagen för 25% på utvalda dofter från bl a Zadig & Voltaire, Issey Miyake, Gucci och CLEAN. Vill bara tipsa om att också kika på de parfymer med nytt Nice Price! Där finns några riktigt storsäljande och älskade favoriter från bl a YSL, Lancôme, Armani och Hugo Boss. Flera av dem är prissänkta upp till 30%!
Ny parfym till hösten?  Sista dagen för 25% på utvalda