/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Lejla
Beauty Star
07/02/24-15:22
Använt denna i flera år!!! Rekommenderar starkt, en fin och glowig hud 😍
Använt denna i flera år!!! Rekommenderar starkt, en fin och
Lisa
Beauty Pro
07/02/24-15:11
Har använt upp tre tuber med detta serum och ser det som en naturlig del i min hudvårdsrutin. Älskar att detta serum till skillnad från många andra är i gelform. Jag tycker att det gör det mycket enklare att arbeta in det i huden. Söker du ett niacinamidserum kan jag verkligen tipsa om att köpa detta ✨
Lisa
Beauty Pro
07/02/24-15:07
Har testat många olika fukttoners och hade hört mycket bra om den här. Har använt den varje morgon och kväll under några veckors tid. Kan inte säga att jag tycker att den är bättre än andra liknande toners som jag har testat. Tycker inte att den ger så pass mycket fukt som jag skulle hoppats på. Den känns fräsch och har en härlig lätt konsistens som snabbt sjunker in i huden, men i mina ögon är den lite överhypead.Det är absolut en bra toner men för mig är det ingen ny favorit. Vad har du för favorit när det kommer till fukttoners? 💧✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hana
Beauty Pro
07/02/24-14:32
Mitt 2024 hudvårds löfte är att börja med retinol sakta men säkert😍 Har hört hur underbara effekter de ska ha på huden!!
Linn
Beauty Pro
07/02/24-14:11 (redigerad den 07/02/24-15:17)
Idag sminkades jag på KICKS i Västermalmsgallerian, Stockholm (bas-makeup)! Otroligt duktig och trevlig tjej och jag blev riktigt nöjd! Köpte läppstiftet! Ville även köpa Anastasias Brow Freeze men den fanns inte i lager. Fick sug efter många produkter om jag ska vara ärlig! 🤣 Tack @KICKS ❤️ Taggar mina senaste köp!
Idag sminkades jag på KICKS i Västermalmsgallerian,
Rebecca
Beauty Pro
07/02/24-12:36
Åh såg den här nyheten och måste testa!🤩 Älskar maybellines tidigare liftergloss😍
Åh såg den här nyheten och måste testa!🤩 Älskar maybellines
Marie
Beauty Beginner
07/02/24-11:37
Vill bara slå ett slag för denna underbara concealer som täcker mina blåa ringar under ögonen. Har testat de mesta men denna gör verkligen jobbet. Man behöver endast en liten dutt som man värmer upp mellan fingrarna 😍👌🏻
Suha
Beauty Beginner
07/02/24-10:36 (redigerad den 07/02/24-10:38)