/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Indra
Beauty Star
08/02/24-01:06
Hört att denna doftar super gott och håller bra för sitt pris! Någon som testat den?
Hört att denna doftar super gott och håller bra för sitt
Indra
Beauty Star
08/02/24-01:04
Älska detta läpp balsamet! Prisvärt, håller super länge!!
Älska detta läpp balsamet! Prisvärt, håller super länge!!
Skönhets älskaren
Beauty Star
08/02/24-00:59
DIOR LIP MAXIMIZER PLUMPING GLOSS ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️ Tyvär så var detta ingen riktig höjdare för mig inte läpp oljan heller, det var verkligen inget speciellt mer den och den var som alla andra läppglans, dock är förpackningen väldigt stilig och fin
DIOR LIP MAXIMIZER PLUMPING GLOSS
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Skönhets älskaren
Beauty Star
08/02/24-00:56
LÄPPAR👄👄💋💋👄👄 Hejj om det är något jag älskar verkligen är det plumpade återfuktade läppar som ändå är naturliga. Har testat alla diors läpp produkter men denna dior lip balm i rosewood är min favoooriiit. Ger en otrolig fin naturlig färg men mycket fukt, ifall man har RYNKOR på läpparna så minskar dem otroligt med denna läppstiftet ni måsteeee testa skriv va ni tycker om den eller frågor så jag hjälper jag till💓💓💓💓💓
LÄPPAR👄👄💋💋👄👄 Hejj om det är något jag älskar verkligen
Skönhets älskaren
Beauty Star
08/02/24-00:52
MAC DIMENSION BLUSH💓💞👄🌸 Är det någon annan som har Mac dimension blush. Detta är nog min favoooooriiit blush, den är samtidigt glowig som den ger en otrolig fin färg som är jämn och lsytergivande. Lägger denna blush på mind kindben och dens glow i blushen upphäver mina kindben otroligt mycket älskarrrrr vad tycker ni om den?🌸🌸🌸
MAC DIMENSION BLUSH💓💞👄🌸 Är det någon annan som har Mac
Jenny
Beauty Pro
08/02/24-00:50
Tips på parfymmärken som har bra hållbarhet (självklart är det väldigt individuellt). Jag själv upplever att väldigt många parfymer och oljor inte håller på mig alls. Däremot finns det ett märke som håller relativt länge för mig och det är Montale!
Skönhets älskaren
Beauty Star
08/02/24-00:48
SMINK😍😍😍🌪️🌪️🌪️  Här har ni några av mina favorit smink produkter  Min allra favorit foundation NARS FOUNDATION RADIANT: återfuktande, håller hela dagen, ingen kakighet, funkar med och utan primer utmärkt, passar till alla andra sminkprodukter, lyster givande
SMINK😍😍😍🌪️🌪️🌪️  Här har ni några av mina favorit
Jenny
Beauty Pro
08/02/24-00:47
Rekommenderar dessa produkter för nude läppar: (Buxom) Hush Hush Henna - Powerline Plumping Lip Liner High-Def Honey - Powerline Plumping Lip Liner Clear Filler - Plumpshot Collagen Infused Lip Serum Samantha - Full-On Plumping Lip Polish