Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Emely
09/05-09:38
Hej fina ni! ❤️ Har ni tips på "pore minimizer" primers inför sommaren???
Se mer
Nelly
09/05-08:45
Älskar att göra graphic eyeliner nuförtiden! Här är en look utan färg men med många vingar 🦋
Se mer
Nelly
09/05-08:42
Tror ändå att grönt är en av mina favoritfärger, speciellt på ögonlocken! Vilken är din favoritfärg?🥰
The Ordinary Coverage Foundation 1.2 N Light Neutral
The Ordinary Coverage Foundation 1.2 N Light Neutral
Se mer
Sanna
08/05-22:34
Hej❤️ köpte nyss Morphe Bake & Set Setting Powder Brightening Pink, men behöver tips på en bra borste eller svamp för att applicera med för bästa resultat! någon som har testat detta puder och har några bra tips? 😘
Morphe Bake & Set Setting Powder Brightening Pink
Morphe Bake & Set Setting Powder Brightening Pink
Se mer
Sofie
08/05-22:18
Se mer
Ida-Kajsa
08/05-20:46
Ville bara hoppa in här och tipsa om denna magiska foundation som ger så fint lyster! Vågade testa denna istället från den vanliga "Your skin but better". Perfekt nu inför sommaren! Kör hårt och våga testa nya produkter :*
Se mer
Malin
08/05-17:01
Har till och från använt BareMinerals i den ljusaste nyansen "fair". Nu när det var dags för ett nyköp ser jag att den inte längre finns i den nyansen. Någon som har tips på liknande som inte ger en yt-torr och känslig hud finnar samtidigt som den täcker utan att bli blank 🙈
Se mer
Monica
08/05-14:09
Men skulle vilja veta mer om primer. Är det något för mig ?
Se mer