/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Fadi
Beauty Star
06/17/24-17:04 (redigerad den 06/17/24-17:06)

Dior Homme Intense - Är en av de godaste parfymerna som man kan ha. Denna parfymen tycker jag passar bäst på vintern och hösten. Denna parfymen kommer göra att du får massa komplimanger över hur gott du doftar. Kan varmt rekommendera!

Dior Homme Intense - Är en av de godaste parfymerna som man
Nadila
Beauty Pro
06/17/24-14:41

fräch doft

måste värkligen seja att denna är min barnboms doft.. nu har man blivit mer åt de starka dofter men endå lite mild. Escada finns i olika dofter och luktar sommaaaaar! riktig fin doft inte för mycket på ens krop,

# **fräch doft** måste värkligen seja att denna är min
minimesmails
Beauty Pro
06/17/24-13:31

Tips för varma sommardagar!

Jag vill deal med mig ett bra tips för varma sommardagar.
****Dessa produkter på bilden är mina favoriter från Rituals.

När det är som varmast på sommaren så använder jag Rituals cooling shower gel från deras sport serie. Den är en showegel som svalkande när man tvålar in kroppen och luktar väldigt fräsht också. Denna finns bara i Rituals homme small gift set på kicks men man kan köpa den i stor förpackning som på bilden på rituals.

När det inte är så varmt så brukar jag använda Rituals showerfoam från Sakura serien. Denna behöver man väldigt lite av då det blir väldigt mycket produkt då den blandas med vatten. Jag använder också denna om jag har tex varit i stallet eller något annat ställe där man blir mer lortig än vanligt.

# Tips för varma sommardagar!  **Jag vill deal med mig ett
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
06/17/24-12:44

CONTINU 50%

Om dina favoriter tagit slut online så kan de fortfarande finnas i butik!

På produktsidorna kan man se i vilka butiker en viss produkt finns.

CONTINU 50%  Om dina favoriter tagit slut online så kan de
Nikki
Beauty Pro
06/17/24-12:39

🤎💜 Mitt senaste KICKS köp 💜🤎

Hittade dessa två på rean och tyckte de var väldigt fina, ett är ljuslila och lite skimrande och det andra är brun- och guldfärgat glittrigt.

100% veganska

🤎💜 Mitt senaste KICKS köp 💜🤎  Hittade dessa två på rean
Nikki
Beauty Pro
06/17/24-09:20

Sju sorters blommor 🌼🌹🌺🌻🌸🌷🥀
under kudden på midsommarnatten och du sägs drömma om din blivande kärlek.

Eller så använder du sju sorters parfymer och försöker trollbinda personen ifråga... 😃

Jag har för att öka på min midsommarkänsla valt ut 7 av mina mer somriga parfymer som jag tänkt använda en varje dag denna vecka. Blomman på bilden är för midsommarafton då jag kan välja om någon av dem eller ta någon helt annan favorit. Har man inte 7 st så kan man ju varva med de man har eller vill använda.
Jag brukar verkligen inte göra så för jag föredrar att känna efter vilken doft jag vill använda men kom på att idén kan ju också funka lite för parfymer, eller helt andra produkter, som alltid hamnar längst bak på hyllan eller i botten på necessären och som man kan behöva påminnas om.

Sju sorters blommor 🌼🌹🌺🌻🌸🌷🥀 under kudden på
Nikki
Beauty Pro
06/17/24-08:35

🌞 Sommar-favoritprodukt 🌞

Älskar denna ansiktsmist som ger ett superfint solkysst och naturligt resultat. Den doftar underbart tropiskt och ger en återfuktande och uppfräschad känsla.
Resultatet syns efter 4-8 timmar. Jag brukar spraya på kvällen och vakna fräscht gyllene på morgonen. Om jag ibland önskar lite mer resultat sprayar jag en gång till då.
Den färgar inte av sig, passar alla hudtyper och är 100% vegansk.
En av mina absoluta favoritprodukter som jag alltid köper om och jag förstår verkligen varför den är prisbelönad.

🌞 Sommar-favoritprodukt 🌞  Älskar denna ansiktsmist som
Linn
Beauty Pro
06/17/24-08:03

Favoritprodukt!

Den här mascaran inte bara förlänger och ger volym, den är även i en fin vinröd färg (Burgundy Haze). Den håller hela dagen för mig. Jag tycker inte att man ser det vinröda utan det ger bara ett mjukt intryck men fortfarande intensiv. Jag använder denna till vardags.

**Favoritprodukt!**  Den här mascaran inte bara förlänger