/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
💡Bra svar
Nela
Beauty Star
08/02/24-12:50
För dig som har problem med acne är snigelsläm så fruktansvärt bra! Den har själv hjälpt mig en massor med min acne. Den blir även väldeligt fin som bas innan smink
Rebecca
Beauty Star
08/02/24-12:48
Tips på goda killparfymer till era partners nu inför alla hjärtans dag😍
Wilma
Beauty Star
08/02/24-12:47
Hört att man kan få akne av att dubbeltvätta med vissa oljor, har ni tips på en tvättolja som är skonsam mot huden och inte ger akne? 🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Star
08/02/24-12:45
Stort tips om ni vill ha en god parfym som även håller hela dagen😍
Nela
Beauty Star
08/02/24-12:39
All night settingspray är världens bästa settingspray för dig som vill ha både fint glow och att ditt smink ska hålla
Ronja
Beauty Star
08/02/24-12:39
Här har vi en foundation som förtjänar lite mer kärlek! Det är verkligen den foundation som funkar bäst för mig och då har jag ändå testat det mesta! Den har lagom täckning och ser naturlig ut på huden samtidigt som den ger glow✨ den håller dessutom hela dagen 🤩
Genta
Beauty Star
08/02/24-12:39
Vilken är den bästa parfymen ni har ägt?
Mathilda
Beauty Star
08/02/24-12:39
Har lite blandade märken på mina borstar, vilket märke tycker ni bäst om? 🤩