Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Suha
Beauty Beginner
07/02/24-10:36 (redigerad den 07/02/24-10:38)
Nikki
Beauty Pro
07/02/24-08:17 (redigerad den 07/02/24-08:19)
💧 Jorgobé Niacinamide Serum 💧 Läst och hört så mycket bra om denna produkt nu så det ska verkligen bli spännande att testa den då jag aldrig provat något från danska Jorgobé tidigare. Passar även känslig hud och niacinamid gör inte huden extra solkänslig vilket gör att den utan problem kan användas året om. Parfymfri och 100% vegansk 🌸 Känns prisvärd redan innan och nu dessutom 20% rabatt för medlemmar i KICKS Club. Niacinamide En aktiv form av vitamin B3 som har flera bra egenskaper för att hjälpa huden. Bl a att förbättra hudens elasticitet, stärka hudbarriären, reducera stora porer och jämna ut hudtonen. 
💧 Jorgobé Niacinamide Serum 💧  Läst och hört så mycket bra
Nikki
Beauty Pro
07/02/24-07:47
Mascaror 20% Helt klart min mest använda makeup-produkt! Dessa 4 i olika prisklass kan jag verkligen rekommendera. OBS! L'Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara So Couture ingår INTE i kampanjen som pågår 7-20/2, både i butik och online.
Mascaror 20%   Helt klart min mest använda makeup-produkt!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
06/02/24-21:08
Jag har blivit med glasögon! 🤓 Kommer ta ett tag att vänja sig, känner mig helt sjösjuk än så länge. 😵‍💫 MEN! Tar tacksamt emot alla tips, tricks och hacks ni har för att få sminket att sitta bra när man har brillor. 🙏🏼 Även andra tips för sminkentusiaster med glasögon vore kul, typ hur man kan göra för att ögonskugga, liner etc inte ska "försvinna" för att det hamnar bakom glasögonen.
Jag har blivit med glasögon! 🤓 Kommer ta ett tag att vänja
Emelie
Beauty Star
06/02/24-20:20
Hejsan! Besökte en av kicks butiker för att få hjälp med lite hudvård nu under vintern när man är torr🥰 Blev rekommenderad denna då jag har besvär med acne och vill inte ha en natt mask som täpper mina porer, därav använder jag exuviance under dagen :). Men jag upplever att jag blir röd, ser nästan ut som lite utslag, av denna. Någon annan som upplevt samma eller kan det bero på att jag är så pass torr? Tacksam för svar!
Nikki
Beauty Pro
06/02/24-18:40 (redigerad den 06/02/24-18:40)
Hur länge doftar en parfym egentligen? Nog väldigt individuellt och nästan omöjligt att svara på. Dessa två helt olika parfymer är de som på mig håller allra längst. Kan ju skilja mellan bara några få timmar till en hel dag och det är inte alltid EdP eller Parfum håller längst, tycker jag. Vilken/vilka håller lääänge på din hud?
Hur länge doftar en parfym egentligen?  Nog väldigt
Petra
Beauty Star
06/02/24-18:19
Katastrof! Mitt favoritläppstift MAC Love me ”Daddys girl” verkar ha utgått 😱 Någon som vet om de ersatt det med något annat läppstift, med samma cremiga formula och användbara gammelrosa nyans?!
Katastrof! Mitt favoritläppstift MAC Love me ”Daddys girl”
Malin
Beauty Pro
06/02/24-15:36 (redigerad den 06/02/24-15:36)
Måste bara tipsa om denna hårolja! Jag har testat en del håroljor genom åren men den här från Maria Nila gör mitt hår silkeslent. Den är återfuktande och bidrar till även till minskad frizz. Den lämnar inte håret ”flötigt” som jag ibland kan uppleva att andra oljor gjort. Ett stort plus är att den är vegansk 🌱