/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
ericapersson18
Beauty Beginner
02/08/24-14:20
Älskar nyx lift n snatch till ögonbrynen & har aldrig använt någon annan typ av brynprodukt sedan dess😍 om man bortser från browgel för det använder jag också😅
Natalie
Beauty Star
02/08/24-14:20
Vill du få volym i håret, så testa den här tycker den är grymt bra 😍
Viyan
Beauty Star
02/08/24-14:19
Hej tjejer 🥰! Har en fråga till er. Vilken foundation rekommenderar ni till en känslig torr hud?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nela
Beauty Star
02/08/24-14:17
Bösta parfymen någonsin mitt senaste köp och kommer föralltid bli de jag köper im
Bösta parfymen någonsin mitt senaste köp och kommer
Misschiief
Beauty Star
02/08/24-14:17
Super god doft , om man gillar Carolina hererra Good Girl kommer du nog gilla denna! Denna luktar lite mer unisex i min näsa än Good girl då den har noter av bergamott och mango i öppningen
Amanda
Beauty Star
02/08/24-14:16
Hudvårdstips: Denna exfoliering gör verkligen underverk för min hy och lämnar hyn super len när man fått in rutinen av att använda produkten och hållit i ett litet tag.  Räcker även länge då det inte behövs allt för många droppar för att kunna sprida ut det över ansiktet, jag applicerar den både med rena händer och ibland på en bomullsrondell. Rekommenderar denna till alla jag känner om man har lite oljigare hy och har problem med "knottar" i ansiktet. Dock är det viktigt att bygga upp användandet av produkten framförallt om man han känslig hy, 1-2 gånger i veckan räcker för de flesta men om man inte har så känslig hy kan man även applicera den fler dagar! 
liz.olsson.santacruz
Beauty Star
02/08/24-14:16
Hej alla! Har ni något bra tips på hudvård? Alla tips uppskattas!🥰🥰
Hej alla! Har ni något bra tips på hudvård? Alla tips
Viktoria
Beauty Star
02/08/24-14:15
Aldrig varit så men o skön i min kropp som när jag har använt denna. Det blir absolut helt magiskt rekommenderar starkt