/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Deliah
Beauty Star
08/02/24-14:29
Har ni någon favorit parfymkombo? Nedan ser ni en av mina favoriter 🫶🏽
Har ni någon favorit parfymkombo? Nedan ser ni en av mina
Engla
Beauty Beginner
08/02/24-14:27
Tips på en bra och billig fondation som ger glow men ändå täcker lite?!💕
Maro
Beauty Pro
08/02/24-14:27 (redigerad den 08/02/24-17:39)
Tjejer denna är en riktig ”clean girl” parfym!!🫧 Mjuk, lätt och super fräsch doft .. får alltid komplimanger när jag bär denna😌😉!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Elin
Beauty Star
08/02/24-14:27
Några bra förslag på en brun vattenfast mascara?
Heba
Beauty Star
08/02/24-14:23 (redigerad den 08/02/24-14:23)
Har ett parfym trix till er. Om ni inte visste eftersom det ligger överallt på TikTok. Lägg vaseline på huden där du lägger din parfym. Om du upplever att din parfym inte stannar länge gör detta, lägg vaseline som sagt och sedan spraya parfym där du lagt vaseline det kommer stanna så mycket längre jag gör det alltid och funkar så bra!
Lotta
Beauty Star
08/02/24-14:22
Jag är så glad att jag testade Beauty acts melting cream! Den är helt otrolig😍 Lite tjockare kräm som verkligen lämnar huden med ett glow och återfuktad! Vill aldrig vara utan!!!
Zarah
Beauty Star
08/02/24-14:21
Kan rekommendera shiseidos ögonfransböjare! Trodde inte den skulle vara värd priset men de börja fransarna håller verkligen hela dagen!
Heba
Beauty Star
08/02/24-14:20
Den här parfymen doftar så gott och håller hela dagen! Älskar denna rekommenderar starkt!