/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Dalin
Beauty Star
02/08/24-21:09
Jag råder alla att prova den. Den är underbar och har en distinkt doft. När jag bär den här parfymen frågar alla om parfymen jag använde
Jag råder alla att prova den. Den är underbar och har en
Dalin
Beauty Star
02/08/24-21:07
Min favorit 💓💓💓💓💓💓😍😍😍 Maybelline Sky High Cosmic Black Mascara för en gränslös franslook med längd och volym med intensivt, svart pigment. Flexibel borste för att nå varje ögonfrans och skapa ett synligt resultat från alla vinklar. Formula berikad med bambuextrakt och fibrer för långa, fylliga fransar.
Min favorit 💓💓💓💓💓💓😍😍😍 Maybelline Sky High Cosmic
Dalin
Beauty Star
02/08/24-21:06
Näringsrik ansiktskräm med tjockare textur och aktiver som hjälper till att återfukta och skydda huden. Den innovativa formulan innehåller ett nätverk av molekyler som hjälper till att lugna och balansera för en hälsosam hud.100% vegansk 💓💓💓💓💓💓😍😍😍😍
Näringsrik ansiktskräm med tjockare textur och aktiver som
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Dalin
Beauty Star
02/08/24-21:03
De är från Morphe är faktiskt 💓💓💓💓 Möt det definitiva allt-i-ett-kitet för att bemästra ett obegränsat antal brynlooks, inklusive ett innovativt skulpterande och formande vax som kombineras med en ögonbrynsborste med dubbla ändar för den perfekta nylaminerade looken. Plus en mikrobrynspenna, ett brynpuder och en brynkräm som skapar förutsättningar för ögonbryn som är enkelt fluffade, konstfullt skulpterade eller felfritt ifyllda, beroende på humöret."
De är från Morphe är faktiskt 💓💓💓💓 Möt det
Adiba
Beauty Star
02/08/24-21:02
Följ mig så följar jag tillbaka. Personligen så älskar jag L’Oréals concealer verkligen så heltäckande och sitter jätte fint under ögonen. Med rätt hudvård under den så behövs inte ens puder.🤍
Lobaba
Beauty Star
02/08/24-21:01
Super god doft. En favorit här 😍
Super god doft. En favorit här 😍
Dalin
Beauty Star
02/08/24-20:59
Den här bäst för mig och jag använder den alltid 🥹💓💓💓. Xtra Large är en volymgivande produkt med en innovativ formula av stärkande bambu som skapar fantastisk volym till tunt och fint hår utan att varken torka ut, tynga ner eller ge håret en krispig känsla. Skapar ett fylligt resultat med viktlös volym som håller hela dagen. Innehåller värmeskydd.
Den här bäst för mig och jag använder den alltid 🥹💓💓💓.
Irena
Beauty Pro
02/08/24-20:53
Senaste köpet. Testade cremerouget från Fenty idag. Måste säga att jag är lite besviken. Dels var förpackningen väldigt liten så man får inte mycket för pengarna och dels var den inte riktigt så pigmenterad som jag väntat mig. För 325 kronor köper jag hellre cream blushet från Rosé Inc :) Det var även dags att fylla på med lite suede. Alltså denna serie med handkräm, tvål och lotion 🩷 en skam för mänskligheten att den inte finns som parfym.
Senaste köpet. Testade cremerouget från Fenty idag. Måste