Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Rahaf
Beauty Star
07/02/24-22:26
Jag tycker alla borde använda denna highlighter stick ifall man vill ha så fin cat eye/ doll eye sminket
Jag tycker alla borde använda denna highlighter stick ifall
Hebah
Beauty Star
07/02/24-22:25
Någon som vet något bra för pigment fläckar.
Mohadesse
Beauty Beginner
07/02/24-22:24 (redigerad den 07/02/24-22:24)
Kan någon hjälpa mig, vad ska jag göra för att det inte ska bli kakigt under ögonen när jag använder setting eller fixing powder. Jag har väldigt torr hud.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hebah
Beauty Star
07/02/24-22:24
Någon som kan rekommendera en bra läpp penna som håller sig på plats
iremcif
Beauty Pro
07/02/24-22:22
Någon som kan rekommendera en bra fransböjare som inte klipper ens fransar 😭
Rahaf
Beauty Star
07/02/24-22:22
Bästa Bronzer man kan använda för att få bästa matte sminket
Bästa Bronzer man kan använda för att få bästa matte sminket
Matilda
Beauty Star
07/02/24-22:19
Någon som vet ett bra solskydd för ansiktet? Helst som blir bra under smink också.
Shakar
Beauty Beginner
07/02/24-22:19
Har ni tips på en body lotion som inte känns kladdig efter appliceringen?