Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jasmine
Beauty Star
07/02/24-23:43
Jag har verkligen ingen bra morgon rutin, men försöker mig på att göra det då jag verkligen vill. Men äger typ bara två produkter, cleanser och en dagkräm…. Några tips på produkter som passar fet hy? Helst budget vänliga 🫱🏼‍🫲🏽
Azra
Beauty Star
07/02/24-23:41
Vilken är er favorit ögonsminkning på gröna ögon?
Jasmine
Beauty Star
07/02/24-23:41
Kan ni ge råd / tips på parfymer som luktar körsbär 🍒
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nathalie
Beauty Beginner
07/02/24-23:40 (redigerad den 07/02/24-23:44)
Vad är era bästa tips för hudvård för normalhy?🥰
kevin!!
Beauty Beginner
07/02/24-23:38
vet någon nån kajal som håller hela dagen och inte blir typ klumping eller smudge? tänker när man gör emo smink eller ska man börja med eyeshadow stället? men vill ha denna smokey look men eyeshadow tror ja inte håller så länge? va ska man göra
Azra
Beauty Star
07/02/24-23:38
Hur ofta använder ni retinol?
Azra
Beauty Star
07/02/24-23:37
Har någon tips på parfym som doftar vanilj bakelse/bakelse
Josefin
Beauty Star
07/02/24-23:37
Behöver tips på contourstick som inte är för orange och inte blir fläckig, pris spelar ingen större roll men ändå rimligt helst😊