/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Adiba
Beauty Star
09/02/24-06:17
Nån som har tips på en ansiktstvätt för känslig och fet hud?❤️❤️
💡Bra svar
Hanna
Beauty Star
09/02/24-06:09
Hej hörrni 👋🏼 Har problem med textur på huden, inte acne utan mer ”knottror”, samt rodnader på vissa ställen. Någon som har ett bra tips på en produkt som kan jämna ut strukturen? 😩💕
Marica
Beauty Star
09/02/24-05:57 (redigerad den 09/02/24-08:37)
Jag hade aldrig använt primer innan mascara. Fick en tips från en kompis och bästemmde mig att testa.. rekommenderar 100% !! Ögonfransar ser ut mycket bättre med mascara om ni använder det.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Marica
Beauty Star
09/02/24-05:51 (redigerad den 09/02/24-08:39)
Jag har testat det, när jag hade acne. Den hjälper att minska inflammation (när ansiktet bli helt rött🥺) och är ganska känsligt på huden.❤️
Kajzzza
Beauty Star
09/02/24-05:48
Vad tycker ni om denna?
Vad tycker ni om denna?
Marica
Beauty Star
09/02/24-05:40
Om ni måste tvätta eran borsten och beauty blander , är den bästa 🔝
Marica
Beauty Star
09/02/24-05:38 (redigerad den 09/02/24-05:52)
Det är bäst på morgonen ! Jag har i kylskåpet och ögonen ser ut piggare efter användning 🙌
Marica
Beauty Star
09/02/24-05:32 (redigerad den 09/02/24-05:32)
Efter flera eyeliner som jag testade, kan säga att den här är top 🔝🤩