Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Elma
Beauty Star
07/02/24-23:03
Hej! Jag var inne hos kicks häromdagen och då var det en tjej som rekommenderade att blanda två parfymer. En från sol de janeiro ( vet inte vilken det var) och en parfym. Mer specifik doft på misten var kaka.. Skulle jättegärna vilja få dessa två som testers innan jag bestämmer för att köpa ☺️
Amanda
Beauty Star
07/02/24-23:01 (redigerad den 07/02/24-23:02)
om ni letar efter en prisvärd väldigt återfuktande kräm måste jag rekommendera origins nattmask, den lämnar din hud super skön dagen efter.😍
Jolinn
Beauty Star
07/02/24-22:57 (redigerad den 07/02/24-23:00)
Någon som har något bra tips på återfuktande serum/essence?? Jag har testat lite olika allt från COXRS till Orgin. Letar efter nya favorit serum😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hanan
Beauty Beginner
07/02/24-22:53
Hej jag vill testa
Mai
Beauty Star
07/02/24-22:48
Köpte nyss om alla dessa produkter, måste alltid ha dom hemma. Funkar suveränt för min kombinerad acnebenägen hy! Ingen av dessa produkter innehåller ingredienser som täppar till porerna💗
Köpte nyss om alla dessa produkter, måste alltid ha dom
Mai
Beauty Star
07/02/24-22:43
Köpte nyss om alla dessa produkter, måste alltid ha dom hemma. Funkar suveränt för min kombinerad acnebenägen hy! Ingen av dessa produkter innehåller ingredienser som täppar till porerna💗
Köpte nyss om alla dessa produkter, måste alltid ha dom
elis
Beauty Star
07/02/24-22:36
Rahaf
Beauty Star
07/02/24-22:36
Bästa två produkterna som kan få en att sluta använda allt annat av hur bra de är, det hjälper mest mot rynkor, pigment och torr hy man få den bästa glansiga huden av den
Bästa två produkterna som kan få en att sluta använda allt