/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
23/12/24-15:04

Vågar ni köpa parfym "begagnat"? I det här fallet menar jag förpackningar som fortfarande är inplastade och därmed oanvända. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är en dålig idé... Får man det man tror att man köper, om man vet hur förpackningen ska se ut? Eller riskerar man att bli grundlurad?

Liz
Beauty Pro
23/12/24-13:33

Mitt senaste köp från Kicks: Julklapp till mig själv – Oriana EdP från Parfums de Marly. Den har mandarin, bergamott och grapefrukt i toppnoterna. I hjärtnoterna har den apelsinblomma, hallon och svartvinbär. I basnoterna finns vispgrädde, marshmallow, mysk och ambrette.

Mitt senaste köp från Kicks: Julklapp till mig själv –
Oriana EdP 75 ml
Violet
Beauty Pro
23/12/24-10:21
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Malin
Beauty Pro
23/12/24-10:03

När man får hem den finaste hudvårdsvinsten från Hudoteket dan före dopparedan ✨❤✨❤

När man får hem den finaste hudvårdsvinsten från Hudoteket
Melina
Beauty Pro
23/12/24-06:49

24 dagar skönhet ⭐ Dag 13

BJÖRK - FORMA TORR

Ett torrschampo för mörkt hår, Dom få gångerna jag använder torrschampo använder jag detta!

24 dagar skönhet ⭐ Dag 13  BJÖRK - FORMA TORR  Ett
Najwa
Beauty Star
22/12/24-23:00

senaste köpet från kicks😍 älskar cicaplast baume B5+ men snigelslemmet har jag faktiskt inte testat förut! har ganska höga förväntningar så att säga😉

senaste köpet från kicks😍 älskar cicaplast baume B5+ men
Najwa
Beauty Star
22/12/24-22:50

Heejjjjjjj sötisar!! Är ny här men måste bara veta om någon av er har en favorit återfuktade ansiktskräm, har väldigt känslig och torr hy och behöver alla tips🫶 tack på förhand

Anna
Beauty Pro
22/12/24-20:04(redigerad den 22/12/24-20:30)

24:Dagar av skönhet❣️ Dag 22 - Hudvård, storfavorit 😍

Det här serumet återvänder jag alltid tid och har gjort i många år! Min hud är torr och lite känslig. Det är mycket milt parfymerat men hat lästa att många använder det just efter reaktion på någon produkt och jag har själv gjort det. Bra återfuktande och lugnande serum som nu mitt i influensan får räcka en gång om dagen med kräm. Älskar också ögonkrämen i samma serie 🖤

24:Dagar av skönhet❣️ Dag 22 - Hudvård, storfavorit 😍  Det
Genifique Ultimate Serum 115 ml
Génifique Starter Kit