/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Loco
Beauty Star
02/09/24-20:31
Har precis fått hem denna och den är så god. Luktar som body buttern! Men tycker body buttern är djupare och sprayen lite lättare. Men kombinationen är super! Spraya på kläderna för att det ska va långvarigt! Vanilj och viol doft!
Zarah
Beauty Star
02/09/24-20:28
Älskar denna! Så härlig och fräsch doft
Mathilda
Beauty Star
02/09/24-20:25
Fredagstips!! Parfym/ mist som är magisk!! Alla borde ha en i badrumsskåpet, nya favoriten🩷🩷 Har en söt trevlig doft!Ett litet tips är att spraya på kläder för extra hållbarhet, händer även att jag sprayar lite i håret då doften håller längre då.🌸Sol de Janeiro 68. Taggar ett set nedan av denna doft.
Fredagstips!! Parfym/ mist som är magisk!! Alla borde ha en
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
alva.filippa
Beauty Star
02/09/24-19:47
Mina bästa parfymtips! Får alltid komplimanger över hur jag luktar. För att göra din egen touch på en parfym är mitt bästa tips att layera med en annan mildare parfym, jag använder mig ofta av essnce parfym absolut vanilla för detta!!!
Mina bästa parfymtips! Får alltid komplimanger över hur jag
Naggi
Beauty Pro
02/09/24-19:40
Köpte denna i arlanda lite snabbt men alltså den doftar såå gott! Måste tipsa er om att lukta på denna! Är inne på min 3dje fllaska😍
alva.filippa
Beauty Star
02/09/24-19:38
Vilka är era bästa glowup tips under vinterhalvåret? Ni kan tipsa om både produkter och mer krävande saker såsom att gå till frisören!!
Moa
Beauty Star
02/09/24-19:38
If you want to smell sweet 😍
Saly
Beauty Star
02/09/24-19:31