/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Katta
Beauty Beginner
11/02/24-19:32
Hej! Behöver tips på produkter om man vill ha en glowy look??!!!!
Nikki
Beauty Pro
11/02/24-18:38
Min favorit-BUS från St Tropez 💧🌞 Passar inte om man vill ha MYCKET färg men om man vill ha ett naturligt solkysst glow är den underbar. Passar därför mig som inte vill bli orangebrun och ha polo på mig hela vintern och våren för att det blir en så markant gräns mellan ansiktet och hals/dekolletage. Den är hudvårdande och doftar jättegott, tropisk blomdoft. Fin mist som känns fräsch och behaglig på huden. Jag sprayar på rengjord hud på kvällen och vaknar fräscht solkysst. Vill man förstärka färgen sprayar man igen. Det tar 4-8 timmar innan du ser resultatet. Den är inte helt billig men räcker väldigt länge. 100% vegansk 🌸
Min favorit-BUS från St Tropez 💧🌞  Passar inte om man vill
Veronica
Beauty Star
11/02/24-17:44
Mina senaste köp💃
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Annika
Beauty Pro
11/02/24-17:28
Min Beauty Myth Buster gäller faktiskt mig själv. Jag trodde inte att jag när jag är 60 år skulle hitta hur och vad jag ska använda för smink som får min hy att skina och glittra. Men det är bara att testa sig fram och ta den hjälp man får så går det att lära sig nya knep. Jag lär mig nya saker var dag och det är så roligt. Så var inte rädd för att prova för det är så man lär sig. Tack
Elina
Beauty Star
11/02/24-17:25
Har ni något tips på spot treatment? Gäller främst hormonell akne vid hakan🙌🏻🥰
Nikki
Beauty Pro
11/02/24-17:22
Vårens trendfärg spås bli persika 🍑 Kan verkligen rekommendera Anastasias helt ljuvliga vaniljdoftande lipgloss. Glans och lyster som slår det mesta. Känns inte heller klibbigt. Glosset på bild är i färgen Peachy.
Vårens trendfärg spås bli persika 🍑   Kan verkligen
Elwira
Beauty Star
11/02/24-17:14
Är denna Advanced Snail kräm värd att köpa?  Ser så skön ut och vill köpa den men är den bra eller bara overhyped? ❤️
Är denna Advanced Snail kräm värd att köpa?  Ser så
Heidi
Beauty Pro
11/02/24-17:08
TIPS !!✨ Detta serum fick blev jag tipsad av på tiktok. Eftersom jag har aldrig haft problem med finnar men plitor i pannan och kinderna har alltid varit mitt problem. Min bas blev aldrig så som jag ville eftersom ja alltid såg dessa plitor. Med denna har dem både minimerats och jag har fått jämnare hud. Den funkar även under makeup för ett lyster. MAN KAN INTE SLÅ VAD MAN FÅR FÖR DEN PRISLAPPEN!!! Truly chefs kiss !🫶🏼🫶🏼 Har ni någon favo för knottring / plitor ? Tack!
TIPS !!✨ Detta serum fick blev jag tipsad av på tiktok.