/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Elisa
Beauty Star
15/02/24-20:09
🤩😍👩🏼‍🦱
🤩😍👩🏼‍🦱
Elin
Beauty Star
15/02/24-19:36
Hej jag behöver er hjälp med en ny dagkräm, jag har i dagsläget Lumene intense hydration moisturizer, men det känns som att min hy behöver mera fukt, kan känna att jag blir lite torr på em. Jag har känslig hy och kan lätt få finnar. Finns det någon ni rekommenderar?
Hej jag behöver er hjälp med en ny dagkräm, jag har i
Lina
Beauty Star
15/02/24-19:27
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Louiseemretsson
Beauty Pro
15/02/24-18:38 (redigerad den 15/02/24-18:39)
✨️DOFTHACK✨️ Jag brukar använda vaselin för att få parfymer att sitta längre, eller helt enkelt en body lotion, men vaselin fungerar utmärkt på handleder och bakom örat tycker jag 🤍 Doftnoter hos boss the scent: Toppnoter: Blommande Fresia & Persika i honung Hjärtnoter: Osmanthus Basnoter: Rostad kakaoEn fantastisk vardagsparfym med det där lilla extra tycker jag, varm men ändå fräsch! 
✨️DOFTHACK✨️  Jag brukar använda vaselin för att få parfymer
𝔖𝔒𝔖𝔒
Beauty Beginner
15/02/24-18:21
Elisa
Beauty Star
15/02/24-18:12 (redigerad den 15/02/24-18:17)
En strålande hårinpackning för skadat hår.❤️
En strålande hårinpackning för skadat hår.❤️
Mikaela
Beauty Star
15/02/24-18:06
Det är så fräscht att avsluta bäddningen på morgonen med en puff av denna. 🙏🏻⭐️😍 Känns så mysigt sen på kvällen när man går och lägger sig. 🌙💤😍😍
Ellen
Beauty Pro
15/02/24-17:48
Hör hit allesammans? Är du ung som jag och vill ta hand om din hy medans du använder dig utav smink produkter?  Här kommer jag med mina bästa tips 🤗 Har du acne som jag, så börjar du med att smörja in ditt ansikte (med ditt kräm som motverkar acne) där du behöver krämen. Jag har personligen en kräm som är recept fritt som motverkar otroligt!! Steg nummer två: Smörj in med sol kräm (viktigt med utgångs datume) (nytt helst) , Därefter smörjer du in ansiktet med en återfuktande kräm. (Alla dessa produkter hittills bildar ett lager som täcker för acnet och minskar synligheten) Använd allt i denna ordning: som jag länkat produkterna