/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maysen
Beauty Pro
09/11/25-08:22(redigerad den 09/11/25-08:26)

Depend naglar💅 Vill tipsa alla om depends nagel produkter. Simpla steg, billigt och blir ett otroligt resultat😍 Någon av er som testat deras nya builder gel? Tidigare gjorde jag alltid square naglar, men efter jag testade almond bytte jag aldrig tillbaka🤭

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken form gillar ni mest på naglarna 💅💜
18Bidrag
Almond💜
Ballerina/square🩷
Depend naglar💅 Vill tipsa alla om depends nagel produkter.
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Alicia
Beauty Pro
08/11/25-21:42

BEAUTY TIPS! NYX PROFESSIONAL MAKEUP Plump Right Back Primer + Serum är en fantastisk primer som får makeupen att hålla läänge!! Ett stort tips till dig som kanske är ny inom makeup eller du som letar efter en prisvärd primer!!

Plump Right Back Serum + Primer 30 ml
Miss N
Beauty Star
08/11/25-19:48

Min bästa farsdagspresent är nån trevlig parfym, nån klassisk vardagsparfym som funkar på jobbet som på fest. Tidigare år har han fått en från Hugo Boss och innan det en från Diesel.

Only The Brave EdT 35 ml
Bottled Beyond EdP 50 ml Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Melina
Beauty Pro
08/11/25-19:37

Farsdags present ⭐

Digitalt Presentkort
After Shave Balm 100 ml
Clear Shaving Gel 100 ml
SPF30 Face Cream 75 ml
Evelina
Beauty Pro
08/11/25-18:25

Senaste köpet från Kicks. Vi gick in på Kicks idag då min man behövde påfyllning. Och det var både singels day rabatt och gåva på köpet Helt klart jackpott!

Senaste köpet från Kicks. Vi gick in på Kicks idag då min
Alicia
Beauty Pro
08/11/25-16:50

Någon som har tips på billigare och prisvärda julkalendrar? ❤🎄

Louiseemretsson
Beauty Pro
08/11/25-16:44

Bästa farsdagspresenten ✨ eller näst-bästa? middagen är nog enligt min pappa den bästa 🤭 men annars såklart hans favoritparfym 👑

Only The Brave EdP 35 ml
Angelica
Beauty Pro
08/11/25-14:28(redigerad den 08/11/25-16:40)

Bästa Farsdag presenten

Jag tycker alltid att en doft är en bra början på denna dag följt av lite kläder, kärlek och omtanke och absolut ett fint kort. I år får han Hugo Boss nya doft.

Boss Bottled Beyond EdP 50 ml