Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Laura
Beauty Star
09/02/24-13:38
Hellu! Vet någon om det finns någon parfym som liknar den här, men som håller bättre. 🥰
Veronica
Beauty Star
09/02/24-13:37
Nu ska jag äntligen testa Gel IQ. Har varit sugen länge men inte kommit till skott. Men pratade med en kompis häromdagen, hon var supernöjd med produkterna, så då blev jag extra sugen att testa. Hoppas jag kommer gilla dem lika mycket 😀
Nu ska jag äntligen testa Gel IQ. Har varit sugen länge men
Linn
Beauty Pro
09/02/24-13:36 (redigerad den 09/02/24-13:36)
Några fina rosa nyheter som passar perfekt som alla💖dags present till en vän eller varför inte till sig själv✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Leyla
Beauty Star
09/02/24-13:34
Mitt senaste köp, välkommen till min gourmand samling 🤌🍦✨
emmabadlund
Beauty Beginner
09/02/24-13:32
Denna bronzer är så himla bra, har den i golden truffle och har använt den i ca 4 månader. Brukar blanda den på min hand och applicera på mina kinder för bäst resultat. Brukar blanda ut med en svamp, har inte testat med borste. Ifall man applicerar direkt på ansiktet och inte bygger upp så kan det bli fläckigt. Men annars är den väldigt värt priset.
Denna bronzer är så himla bra, har den i golden truffle och
Leyla
Beauty Star
09/02/24-13:31
Hair care routine ✨🤍
Hair care routine ✨🤍
Beza
Beauty Star
09/02/24-13:22
Senaste köp urban decay all nighter ultra matte. A life saver! Jag har inte hittat nåt som får mitt smink hålla hela dagen som den här. Rekomenderar starkt!
Senaste köp urban decay all nighter ultra matte. A life
Amelia
Beauty Beginner
09/02/24-13:14
Hej alla! Jag behöver era bästa tips på att orka tvätta ansiktet på kvällen. Är två barns mamma och är väldigt trött o slut på kvällarna😅 (Har jag smink på mig tvättar jag alltid av det) men det är dom dagarna som jag går osminkad som orkar inte riktigt räcker till😅
Hej alla! Jag behöver era bästa tips på att orka tvätta