/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ghazal
Beauty Star
21/02/24-20:33
Rekommenderar
Ghazal
Beauty Star
21/02/24-20:32
Testade den nya Prada parfymet detta va helt sjuk, luktar jätte gott rekommenderar
Nadja
Beauty Star
21/02/24-20:25
Det här med parfym - tänk att vi alla gillar så olika dofter och tänk vad ens smak på doft kan urskilja sig med tiden och ålder. Jag har äntligen sedan 1,5 år tillbaka hittat just MIN signaturdoft. Jag är chockad att den inte finns på fler topplistor. Den är sådär lagom söt, kryddig, feminin och sexig! Jag får återkommande både komplimanger men också frågor om doften från vänner såväl som främlingar. Majoriteten av alla som stannat mig och frågat vad det är för parfym jag bär, har sagt att det är en av de godaste dofter de doftat på. Så mitt absolut bästa tips nästa gång du vill testa en ny parfym är att köpa Givenchy’s ”l’interdit Rouge”. Den är värd varenda krona! Har du doftat på den, och vad tycker du? 😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jennifer
Beauty Pro
21/02/24-18:38
Har testat denna ett tag nu och måste säga att den är väldigt bra och fötterna blir så lena och mjuka. Jag som går väldigt mycket om dagarna på mitt jobb så har denna kräm hjälpt mig att hålla fötterna mjuka och inte bli så torr. Lite dyr dock men den är ganska så dryg
Chasse
Beauty Star
21/02/24-15:01
Efter år med acneärr har denna produkt räddat mig! Jämnare hud, och ärren är så mycket finare nu 😍
Nikki
Beauty Pro
21/02/24-13:30 (redigerad den 21/02/24-13:32)
Köp 2 få 20%, Köp 3 få 30% Mixa mellan Lancôme, Biotherm, IT Cosmetics, Urban Decay, Ralph Lauren och Kiehl's 💰💰💰 Gör en smart affär! 💰💰💰 T ex Köp Biotherm Life Plankton Elixir Serum 30 ml 760 kr + Biotherm Life Plankton Essence-In-Sheet Mask 100 kr Rabatt 20%, Att betala totalt: 688 kr Köp Biotherm Life Plankton Elixir Serum 30 ml 760 kr + 2 st Biotherm Life Plankton Essence-In-Sheet Mask á 100 kr/st Rabatt 30%, Att betala totalt: 672 kr Köp 2 kostar 16 kr mindre och du får en extra ansiktsmask.😀
Köp 2 få 20%, Köp 3 få 30%  Mixa mellan Lancôme, Biotherm,
Rawan
Beauty Star
21/02/24-12:57 (redigerad den 23/02/24-04:01)
I'm so in love with this make-up look I saw on Pinterest any recommendations on products for this look?❤️
I'm so in love with this make-up look I saw on Pinterest any
minimesmails
Beauty Pro
21/02/24-12:43
Vilken serie av Rituals produkter är din favorit? Min är helt klart Sakura.