Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sen
Beauty Star
10/02/24-19:08
Rekommenderar
Rekommenderar
Leyla
Beauty Star
10/02/24-18:49
✨✨✨
✨✨✨
Amanda
Beauty Star
10/02/24-18:47
Definitivt dupe till Pauls choice BHA toner. Bra om man vill testa ett budget alternativ
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Star
10/02/24-18:44
För dig som har väldigt fettigt hårbotten och som tappar volym vid rötterna. Volume injection har räddat mitt liv!! Dessutom behöver man väldigt lite vid schamponering då den löddrar jättemycket. Någon gång i veckan använder jag dessutom cleansing creamen med AHA innan jag schamponerar vanligt, för att verkligen rengöra hårbotten
Amanda
Beauty Star
10/02/24-18:36
Ett hett tips till de som har problem med för torr concealer/att en concealer sätter sig i fina linjer snabbt eller om det ser kakigt och onaturligt ut! Behöver bara sättas med lite puder. Ser så naturlig och fin ut 😍👌 passar även mogen hy
Amanda
Beauty Star
10/02/24-18:30
Hej! Vill gärna veta vad ni har för erfarenhet och tips kring ögonfransserum!
Hanish
Beauty Star
10/02/24-18:29
Någon som har provat Sky high burgundy maskaran, isåfall vad tycker ni om den? Levde den upp till era förväntningar?❤️
Hanish
Beauty Star
10/02/24-18:23
Älskar denna lägger sig fint och blir inte fläckig, men försvinner tyvärr jätte snabbt. Andvänder urban decay setting spray över den men det spelar ingen roll. Någon som har samma problem eller tips på hur man får den hålla?💕