/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
24/02/24-13:48
GLOW à la Anastasia Nyhet: Glow Seeker Highlighter Pearl Taggar även några andra fina skimmer- och glowprodukter ⭐️
GLOW à la Anastasia   Nyhet: Glow Seeker Highlighter Pearl
Nikki
Beauty Pro
24/02/24-13:04
Lyx i vardagen 🌺💦 Älskar dessa två härliga duschprodukter (finns i flera olika dofter) som båda förvandlas till så fylliga, lyxiga och väldoftande duschskum.
Lyx i vardagen  🌺💦  Älskar dessa två härliga
Malin
Beauty Pro
24/02/24-11:50
Gårdagens inköp i kategorin hudvård ✨ Niacinamide som jag tidigare testat och Marine Hyaluronics som jag tidigare inte testat.
Gårdagens inköp i kategorin hudvård ✨ Niacinamide som jag
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ida
Beauty Beginner
24/02/24-10:36
Hej Jag behöver lite hjälp, jag har jätteproblem med finnar i mitt ansikte och jag undrar om någon har något tips på hur man kan göra för att få bort finnar och få bort finnig hy. Jag har torr och känslig hy
Nikki
Beauty Pro
24/02/24-10:16
🌸 Någon som hunnit testa Kylie By Kylie Jenner Setting Spray? 🌸 Har ännu inte blivit besviken på någon Kylie's makeup- eller hudvårdsprodukter som jag testat så jag är väldigt nyfiken på denna setting spray.  Kylie Cosmetics Setting Spray är en mattande, viktlös och ultrafin ansiktsmist som omedelbart fixerar och låser in makeupen så att den håller hela dagen.Den känns bekväm, torkar inte ut och innehåller hudvårdsingredienserna Centella Asiatica och Grönt te. Parfymfri, vegansk och passar alla hudtyper. 
🌸 Någon som hunnit testa Kylie By Kylie Jenner Setting
Noor
Beauty Star
23/02/24-23:08
Någon som vet när hickap sticks är tillbaka till kicks?
Melani
Beauty Star
23/02/24-22:55
Hej allihopa👋 Jag har en fråga varför säljer inte kicks e.l.f cosmetics? Den dagen dem säljer det kommer jag DIREKT köpa saker just nu vill jag inte beställa för att då blir frakten 300 vilket är väldigt mycket för bara frakt.
Lindita
Beauty Star
23/02/24-22:28
Jag behöver en bra ansiktstvätt. Mitt ansikte har varit irriterat i några dagar! Föreslå något!