Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
norramazan
Beauty Star
11/02/24-23:58
Guys platta inte håret samma dag du duschat ett tips från mig!🫶
Nikki
Beauty Pro
11/02/24-23:27
🌟 Ett KICKS-köp med lyster 🌟 BeautyAct Radiant Cream Colour Stick Highlighter. Färgen heter Infinity. Parfymfri och 100% vegansk 🌸
🌟 Ett KICKS-köp med lyster 🌟  BeautyAct Radiant Cream
Nikki
Beauty Pro
11/02/24-23:20 (redigerad den 11/02/24-23:21)
👄 Romantiska läppar till Alla Hjärtans Dag 👄 💕 Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan 💕
👄 Romantiska läppar till Alla Hjärtans Dag 👄  💕 Mitt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
11/02/24-23:14
Den ultimata alla hjärtans dag-parfymen? ❤️ Ny doft från Zarkoperfume – "Sending love". Finns tyvärr inte på Kicks ännu men jag har provdoftat på Åhléns city. 👃🏻 Top notes: Sweet lemon – Green lime – Mandarin – Dragon fruit

Mid notes: Toffee – Peach – Cedar – White chocolate

Base notes: Musk accord – Vanilla – Warm amber accord – Dark wood Tycker personligen att det är en jättefin doft med bra balans i de olika noterna. Skulle beskriva den som gullig och flirtig. 🥰 Härlig doft som jag tror att många skulle tycka mycket om! 🌸 Synd att Kicks inte fått in denna inför alla hjärtans dag. ❤️ Men den finns i vissa Åhléns-butiker och på Lyko.
Den ultimata alla hjärtans dag-parfymen? ❤️ Ny doft från
Sofia
Beauty Pro
11/02/24-23:03
Någon som vet vad som hände med Parfums de Marly? 🤔 Märket kom nyss till Kicks och nu är det borta. Himla märkligt!
Niqole
Beauty Star
11/02/24-22:31
Hej! Någon som har bra tips på en body mist och en hair mist som passar bra till denna?😊
Hej!  Någon som har bra tips på en body mist och en hair
Moa
Beauty Star
11/02/24-22:21 (redigerad den 11/02/24-22:22)
Ger ett sånt fint glow!✨ Skulle inte rekommendera att dra sticket rakt på ansiktet, det gör jag dock inte med något stick. Jag drar en borste över sticket och applicerar på kinden och näsryggen, blir så fint och glowigt. Den här färgen (soft glow) är lite mer neutral än Fresh pink men går att bygga upp!🌸
Moa
Beauty Star
11/02/24-22:17
Jag har provat många olika smink svampar men ingen funkar lika bra som denna!🤩  Ger ett jämt resultat och upplever inte att den suger upp all produkt som många andra svampar gör🌟