/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Petra
Beauty Star
24/02/24-15:35
Hej allihopa! 🥰 Om man vill ha en parfym som luktar sexig, sensuell, söt med vaniljtoner men ändå vuxen och "professionell" om ni förstår vad jag menar. Vad ska man då köpa för parfym? Det är alltså jag själv som är ute efter en sådan här parfym. Det ska vara en EdP. Hoppas att ni förstår vad jag menar och tack på förhand ❤️😊
Hej allihopa! 🥰 Om man vill ha en parfym som luktar sexig,
Maram
Beauty Star
24/02/24-15:20
Hej! Jag har ganska tunt och livlöst hår skulle vilja ha tips på bra produkter!🌸
Melissa
Beauty Star
24/02/24-15:10
100% värt att köpa
100% värt att köpa
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Melissa
Beauty Star
24/02/24-15:09
Så gooood
Så gooood
Melissa
Beauty Star
24/02/24-15:06
Är denna doften god? Kommer detta kit komma tillbaka igen ?💓
Är denna doften god? Kommer detta kit komma tillbaka igen
Melissa
Beauty Star
24/02/24-14:59
En ny Marc Jacobs nu i min samling. Älskar verkligen denna. Den kommer på andra plats av alla mina😊
En ny Marc Jacobs nu i min samling. Älskar verkligen denna.
Seda
Beauty Pro
24/02/24-14:52
Dagens parfym är denna Tom Ford Café Rose! Som har doft noterna turkisk ros och kaffe; medelnoter är bulgarisk ros, patchouli, kardemumma, koriander och Ylang-Ylang; basnoter är frankincense och sandelträ.
Dagens parfym är denna Tom Ford Café Rose! Som har doft
Nikki
Beauty Pro
24/02/24-14:12 (redigerad den 24/02/24-14:14)
Blev nyfiken efter en fråga som Erika ställde på Help a shopper! Jag måste erkänna att jag inte visste att håret delades in i officiella hårtyper. Visste ni det?   Vad är en hårtyp? Forskning och studier säger att din hårtyp i första hand är baserad på den genetiska kod som avgör hur lockigt ditt hår är. Detta bestäms av formen på hårsäcken. Ju mer oval eller asymmetrisk den är desto mer lockigt blir ditt hår. Trots att hårtypen är genetisk kan man ändra hårets utseende med värmeverktyg eller kemikalier (tänk rakpermanent). Hormoner kan också ha stor påverkan på hårets uppbyggnad. Många kvinnor upplever till exempel att de går från rakt till lockigt hår efter en graviditet.  Så, vilka hårtyper finns? Man delar upp håret i fyra olika typer: Typ 1 (Rakt) Typ 2 (Vågigt) Typ 3 (Lockigt) Typ 4 (Krulligt)