/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nk recensionerØshopping älskare
Beauty Star
07/12/24-12:05

Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Den håller rätt sp bea under dagen 3/5⭐ på den skalan. Köpte den här i 2019 och den har inte har ens lite börjat lukta som alkohol och om nänting blir den lite söttare med tiden. Rekomenderar denna för människor som gillar stt ha parfymer länge och ha i lager med andra parymer. Den luktar blommig och sött men inte för stark.

Doftnoterna för denna parfym: Toppnoter: Röda bär – Ger en söt och fruktig öppning. Hjärtnoter: Vit gardenia – Blommig och krämig doft som är elegant och feminin. Frangipani (plumeria) – Lägger till en exotisk och mjuk blommighet. Basnoter: Patchouli – Ger en jordig och djup ton. Brun socker – Sötar basen med en varm och gourmand känsla. Det är en blommig och söt doft som passar bra under dagen och bra speciella tillfällen.

Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Den håller rätt sp bea under
Wassen
Beauty Beginner
07/12/24-11:42

Jag köpte detta set och valet av produkter var verkligen lyckat – serum, krämer för ansiktet och runt ögonen, en ögonskuggspalett, ett parfymprov, sminkborttagning och en mascara. Jag köpte det efter att ha utnyttjat en rabatt på 20% och jag är väldigt nöjd och inte det minsta ångerfull.

Jag köpte detta set och valet av produkter var verkligen
Nathalie
Beauty Pro
07/12/24-10:53

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 10: ögonfransserum/primer

Det här är en dyr produkt, men som för mig gör stor skillnad i hur mina ögonfransar håller sig böjda och hur mascaran sitter. Jag var avskräckt av priset men jag kommer aldrig sluta köpa den här! Primer och serum i ett

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 10: ögonfransserum/primer
Diorshow Maximizer 4D Lash Primer-Serum
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Linn
Beauty Pro
07/12/24-10:37

JAG GILLAR SMINK I STICKFORMAT

Jag insåg idag att jag har många sticks i min sminksamling! Det har bara blivit så och jag älskar dem! Tycker mer om sticks än puderprodukter (oftast)!

**JAG GILLAR SMINK I STICKFORMAT**  Jag insåg idag att jag
Natural Glow Multi-Stick 2 Fresh Pink
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Stick Contour Shadow
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Violet
Beauty Pro
07/12/24-10:19

Idag skapa jag detta look med denna produkter. Jag kommer göra uppdatera om produkterna om hur de sitter och hur mycket produkterna är den kvar tills kväll, nu ska jag bär de hela dagen ❤️ Har en fint dag alla ihopa.

Idag skapa jag detta look med denna produkter.  Jag kommer
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 505
Luminous Foundation 220N
All Hours Concealer LN4
Dreamiest Dew Gift Box
All Angles Brush Set
Lip Liner Hazelnut
Tattoo Brow 36H Styling Gel 255 Soft Brown
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Emma
Beauty Pro
07/12/24-09:48(redigerad den 07/12/24-09:52)

24 dagar av skönhet! Dag 11 - nagellack

Jag fullkommligt älskar att göra gelenaglar hemma, så mysigt (och billigt)! Här om dagen köpte jag "Depend Gel iQ Nail Polish - Fall Collection 1060 Relax Your Body". Superfin färg, perfekt om man bara vill ha något lätt och naturligt!

(Lyckas tyvärr inte tagga produkten nu, försöker igen om ett tag).

24 dagar av skönhet! Dag 11 - nagellack  Jag fullkommligt
Linn
Beauty Pro
07/12/24-09:31

Dag 11: Min favoritfoundation

Den här foundation tycker jag mycket om nu under höst och vinter när man använt foundation med mycket glow under sommaren. Den är mediumtäckande och har neutral finish. Härlig formula som är lätt få jämnt.

**Dag 11: Min favoritfoundation**  Den här foundation tycker
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Sofia
Beauty Pro
07/12/24-09:01

Dag 7: parfym ✨ Carolina Herreras “Good Girl” är en sofistikerad doft som balanserar ljusa och mörka noter, med inslag av jasmin, kakao och tonkaböna. En ikon för självsäker elegans!

Dag 7: parfym ✨ Carolina Herreras “Good Girl” är en