/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Shahd
Beauty Beginner
17/04/25-05:52

Babor HY-ÖL Cleansing Oil Babor ReVersive Eye Cream Babor Hydra Plus Ampoule Babor Skinovage Calming Cream

jag är mest nyfiken på babor toner

Babor HY-ÖL Cleansing Oil Babor ReVersive Eye Cream Babor
Nikki
Beauty Pro
17/04/25-05:48(redigerad den 25/04/25-05:14)

Vill ha! 🌷🥰

Har testat två läpprodukter från NUXE som jag verkligen gillar. Så denna nyhet, som dessutom är det sötaste jag sett, vill jag verkligen ha.

Very Rose Plumping Lip Serum innehåller bl a hyaluronsyra.

🌷☀️🌷☀️🌷

Vill ha! 🌷🥰  Har testat två läpprodukter från NUXE som jag
Very Rose Lip Balm 15 ml
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Very Rose Lip Plumping Serum 8 ml
Tatjana
Beauty Star
17/04/25-00:21(redigerad den 17/04/25-00:37)

Månadens Dolda Pärla 🤩 Hej alla! jag måste tipsa om min favorit produkt! jag har oftast torr och känslig hy, samt var min hudbariär helt förstörd. Testat ett och annat billigare till dyrare produkter men INGET har hjlälp så som LA ROCHE-POSAY, Cicaplast baume B5+

1. tycker konsistensen är lite fet och det är perfekt för min torra hud, när jag började använda denna produkt blev det snabbt märkbart stor skillnad. skulle intr kunna vara utan denna kräm! Råder alla att testa den!
Månadens Dolda Pärla 🤩 Hej alla!  jag måste tipsa om min
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nathalie
Beauty Pro
16/04/25-23:00

30% på IT Cosmetics idag 🥳

Jag köpte bara en makeup remover, men om jag kunde ha den skulle jag köpt deras fantastiska foundation också! En annan av deras produkter jag verkligen gillar är Bye Bye Under Eye, så bra concealer!

30% på IT Cosmetics idag 🥳  Jag köpte bara en makeup
Bye Bye Makeup Cleanser Balm 100 g
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
Your Skin But Better CC+ Natural Matte SPF40 CC Cream Fair Porcelain
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair Porcelain
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Porcelaine
Annika
Beauty Pro
16/04/25-13:39

⚪️Månadens dolda pärla⚪️ Hypo Allergenic Mascara från Isadora, en jättefin mascara som finns i brunt och svart. Ett bra tips till allergiker, men tänk på att även om det står allergitestat så kan man ändå vara känslig/allergisk för en produkt.

Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Meli
Beauty Pro
16/04/25-12:48

Denna förtjänar mer hype, så fin!

Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Meli
Beauty Pro
16/04/25-12:45

mitt senaste köp från Kicks

Dew Drop Lip Oil Ready Or Not
Melina
Beauty Pro
16/04/25-11:14

mitt senaste köp från KICKS ✨ otroligt hjälpsam personal som tipsade om denna till att använda som eyeliner istället för bryen, va ute efter en tunn brun eyeliner nämligen. så ska bli kul å testa!

mitt senaste köp från KICKS ✨ otroligt hjälpsam personal som