Jag har väldigt torr och känslig hud så ACO har följt med mig länge. Även till min son som nu är tonåring har jag ofta använt ACO. Därför skulle det vara väldigt spännande att vinna denna goodiebag!
Jag har torr hud både i ansiktet och resten av kroppen. Därför är hudvård rätt viktigt, speciellt den här tiden på året!
Utöver torr hud så fick jag för ett tag sen lite oväntat bekräftat att jag har två kontaktallergier mot ämnen som ofta finns i just hudvård. Där och då behövde jag byta ut allt jag hade till ansiktet mot produkter som borde funka medan jag satte mig in i exakt vad mina allergier innebar. Som tur är så funkar ACOs innehåll och jag förutspår att det kommer bli fler av de produkterna nu.
När det gäller ansiktet så kör jag alltid på rengöring (double cleanse om jag har sminkat mig), toner, serum och sen ansiktskräm. Och ansiktsmask regelbundet för extra fukt. När det gäller kroppen använder jag alltid ACOs duscholja och sen en fet kräm från ACO på kroppen. Jag har även torr och kliande hårbotten så ACOs hårbottengel används väldigt flitigt här. Sist så använder jag nästan uteslutande ACOs sensitive deo.
Jag taggar några av mina favoritprodukter som köps om och om igen