/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/01/25-12:25

✨️🌺 rms beauty 🌺✨️

by makeup artist Rose-Marie Swift

Efter en lång karriär där hon arbetat med ikoniska fotografer och många av de största supermodellerna genom tiderna grundade hon sitt eget skönhetsmärke. Lite kul är att hennes läpprodukter fått namn efter modeller hon jobbat med. 💄

Detta är det varumärke jag är absolut mest sugen på att testa just nu! 🥰

Ska bara ta slut lite annat och vinna på Lotto först! Skojar bara! 😁

Vilket är ditt dröm-märke just nu? 💗

✨️🌺  rms beauty  🌺✨️  by makeup artist Rose-Marie Swift
ReDimension Hydra Bronzer Beachwalk Betty
ReDimension Hydra Powder Blush Refill French Rosé
ReDimension Hydra Dew Luminizer Prosecco Fizz
ReDimension Hydra Powder Blush Refill Hanky Panky
Legendary Serum Lipstick Linda
Legendary Serum Lipstick Miranda
Legendary Lip Oil Alessandra
Nathalie
Beauty Pro
07/01/25-10:48(redigerad den 07/01/25-11:12)

Mitt senaste köp

Köpte det här under mellandagsrean. Jag har väldigt begränsad erfarenhet av Clinique faktiskt så det ska bli spännande att testa det paketet, ögonkrämen i mitten använder jag just nu och hårsprayen råkade jag köpa två av så det var skönt att de var små 😂

Mitt senaste köp  Köpte det här under mellandagsrean. Jag
Vitalising Peach Flower Eye Cream 15 ml
Nikki
Beauty Pro
07/01/25-08:44

Nytt år och tillbaka till vardagen. Kanske jobbigt eller så är det lite skönt att hitta tillbaka till sina rutiner? Januari är för många en månad då man håller lite extra hårt i plånboken. Mörkt när man går upp. Kallt när man kommer ut. Torr hud.

Vilken tur att BeautyAct har denna prisvärda pärla till fuktkräm i sitt sortiment. 🥰

Härligt fyllig formula och så återfuktande. Funkar både som dag- och nattkräm. Dryg. Passar alla hudtyper. 100% vegansk.

Önskar alla en riktigt bra start på året, med eller utan HydraRepair Melting Cream! 💙

Nytt år och tillbaka till vardagen. Kanske jobbigt eller så
HydraRepair Melting Cream 50 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Rorita
Beauty Pro
07/01/25-08:34

För mig handlar hudvård om att ge min känsliga och torra hud den bästa möjliga omtanken. Jag vill hålla den återfuktad, lugnad och skyddad, och ACO har blivit min go-to för att få min hud att må bra.

Här är de steg jag följer i min dagliga rutin:

1. rengöring ACO Face Pure Glow Renewing Daily Cleanser Ansiktsrengöring Jag börjar alltid med en skonsam rengöring, ofta en double cleanse om jag har smink, för att verkligen få bort alla orenheter och ge huden en fräsch start.
  2. toner ACO Face Refreshing Toner Jag använder en mild toner som återställer hudens balans och förbereder den för de kommande produkterna.
  3. serum ACO Face Hydrating Booster: Ett återfuktande serum ger min hud en extra boost av näring och gör att den känns mjuk och fräsch.
  4. fukt kräm ACO Face Moisturising Day : Jag avslutar med en fet och närande ansiktskräm som håller huden återfuktad hela dagen.
  5. anskites mask ACO Face Cleansing scrub : Någon gång i veckan använder jag en fuktgivande ansiktsmask för att ge min hud extra omsorg.

Slutligen är ACO Sensitive Deo min favorit för att hålla mig fräsch hela dagen utan att irritera huden.

Denna rutin fungerar för mig eftersom ACO:s produkter är skonsamma, återfuktande och passar min känsliga hud perfekt. De hjälper mig att hålla min hud frisk och balanserad hela året runt.

min favorit produkt👇👇

För mig handlar hudvård om att ge min känsliga och torra hud
Rebecca de la Lindgren
Beauty Star
07/01/25-00:22

jag vill tipsa om ELF:s halo glow settingpuder😍👍🏼

1. Finns i flera nyanser, lägger sig så fint på huden , mattar ner men ger glow samtidigt. ~

Super billig dessutom! Ca 120 kr!😀🔥

Jag har kört hudabeautys set&bake i cherry blossom û5väldigt länge och den är oxå värd varenda krona.

Men elf är ett bra budget puder för fin finish

Halo Glow Setting Powder Light
Nathalie
Beauty Pro
06/01/25-22:51(redigerad den 07/01/25-13:10)

Jag har väldigt torr och känslig hud så ACO har följt med mig länge. Även till min son som nu är tonåring har jag ofta använt ACO. Därför skulle det vara väldigt spännande att vinna denna goodiebag!

Jag har torr hud både i ansiktet och resten av kroppen. Därför är hudvård rätt viktigt, speciellt den här tiden på året!

Utöver torr hud så fick jag för ett tag sen lite oväntat bekräftat att jag har två kontaktallergier mot ämnen som ofta finns i just hudvård. Där och då behövde jag byta ut allt jag hade till ansiktet mot produkter som borde funka medan jag satte mig in i exakt vad mina allergier innebar. Som tur är så funkar ACOs innehåll och jag förutspår att det kommer bli fler av de produkterna nu.

När det gäller ansiktet så kör jag alltid på rengöring (double cleanse om jag har sminkat mig), toner, serum och sen ansiktskräm. Och ansiktsmask regelbundet för extra fukt. När det gäller kroppen använder jag alltid ACOs duscholja och sen en fet kräm från ACO på kroppen. Jag har även torr och kliande hårbotten så ACOs hårbottengel används väldigt flitigt här. Sist så använder jag nästan uteslutande ACOs sensitive deo.

Jag taggar några av mina favoritprodukter som köps om och om igen

Jag har väldigt torr och känslig hud så ACO har följt med
Body Lotion Rich 400 ml
Special Care Intensive Dry Scalp Treatment 150 ml
Deo Sensitive 50 ml
Body Caring Shower Oil 400 ml
Amanda
Beauty Star
06/01/25-22:48

Kan någon skriva hur eran morgonrutin och kvällsrutin ser ut och även vilken parfym ni tycker är bäst jag är tacksam för alla tips jag kan få

Rebecka
Beauty Pro
06/01/25-20:30(redigerad den 07/01/25-14:25)

Mitt senaste köp! Har bara hunnit testa den två snabba gånger men känner redan att jag borde ha köpt den här för länge sedan..!

Mitt senaste köp! Har bara hunnit testa den två snabba
Light Reflecting Foundation Siberia