Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Pro
17/02/24-23:37
Denna är en super trevlig kräm för natten som känns väldigt återfuktande men inte så att det känns för tungt. Den doftar sjukt gott av lite citrus men inte för mycket. Man känner sig väldigt återfuktad när man vaknar. Ett plus är ju att det inte bara är en nattkräm utan har en peelande effekt som ska ta bort torra och döda hudceller osv. Så värd pengarna då den är väldigt dryg så behövs inte mycket produkt alls.
Baran
Beauty Star
17/02/24-22:41
Baran
Beauty Star
17/02/24-22:40
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Baran
Beauty Star
17/02/24-22:29 (redigerad den 17/02/24-22:38)
Jag är jättenöjd 🤎❤🤍
Jag är jättenöjd 🤎❤🤍
Ingrid
Beauty Star
17/02/24-21:31
Hej hörrni! Jag har lite funderingar kring hur ofta man bör tvätta håret. Jag jobbar som snickare och brukar åtminstone duscha kroppen varje dag men hur ofta och när ska jag duscha mitt hår? Vissa dagar blir jag inte alls svettig medans andra dagar väldigt svettig. Beroende på jobbet kan jag bli svettig varje dag typ, behöver jag fortfarande duscha håret då eller hur hade ni gjort?
Olena
Beauty Beginner
17/02/24-21:04
Min favorit eyes patch 🧖🏻‍♀️🥰
Min favorit eyes patch 🧖🏻‍♀️🥰
Olena
Beauty Beginner
17/02/24-21:02
En av mina favoriter 💕👍
En av mina favoriter 💕👍
Olena
Beauty Beginner