/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Michelle
Beauty Star
02/12/24-18:35

Hejj, har ni något bra tips på en brun utan sol? Jag känner att jag ofta blir väldigt torr även om jag återfuktar huden innan och tycker inte att jag får så jämn färg. Just nu använder jag Ida Wargs i medium

Nikki
Beauty Pro
02/12/24-18:15

Tropisk doftnyhet från ESCADA - Bali Paradise EdT 🥭🧡

Lite osäker på om denna ännu kommit till Sverige men Escadas nya sommardofter brukar vara bland de första som lanseras, ofta redan under vintern, så kanske kan vi snart provdofta den.🌴

Tropisk doftnyhet från ESCADA - Bali Paradise EdT 🥭🧡  Lite
Nikki
Beauty Pro
02/12/24-17:52

Tips! Dagens KICKS Kalender 50% Lucka 2

BeautyAct HydraRepair Melting Cream

Härlig fyllig ansiktskräm som verkligen återfuktar. Passar alla hudtyper. 100% vegansk

Väldigt prisvärd och bra vinterkräm och nu dessutom halva priset! ❄️☃️

Tips! Dagens KICKS Kalender 50% Lucka 2  BeautyAct
HydraRepair Melting Cream 50 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Rebecka
Beauty Pro
02/12/24-16:03(redigerad den 02/12/24-16:04)

24 dagar av skönhet ❤️

Dag 2 av 24: Bästa linern

Den bästa linern, oavsett om det är till ögon eller läppar, skapar helt klart LH cosmetics enligt mig! Så krämiga och lätta att arbeta med, otroliga pigment som går att ha både färgstarka för en bold look och utblandade för något mindre dramatiskt. Att dom även är vattenfasta gör det hela ännu bättre! 🫶🏻

24 dagar av skönhet ❤️  Dag 2 av 24: Bästa linern  Den bästa
Crayon Zhao
Crayon Maia
Crayon Rosy Nougat
linn033
Beauty Beginner
02/12/24-15:35

mitt vardagliga smink 殺﫶 jag har taggat några av produkter som jag brukar använda

mitt vardagliga smink 殺﫶 jag har taggat några av produkter
Fit Me Concealer 20 Sand
Halo Glow Liquid Filter 0.5 Fair
Camo Liquid Blush Pinky Promise
Contour Kajal 60 Intense Black
Anna
Beauty Pro
02/12/24-14:54(redigerad den 02/12/24-15:05)

24 Dagar av skönhet❣️ Dag - 2 Hudvård

Vet inte huuuur många tuber sv den här jag gått igenom, men det är många! Rekommenderar den varmt, antingen använder man den som vanlig mask en stund och torkar bort det som är över, som nattmask eller som fuktkräm💙!

24 Dagar av skönhet❣️ Dag - 2 Hudvård  Vet inte huuuur många
Instant Hydrating Mask 100 ml
Emma
Beauty Pro
02/12/24-14:09

Vill slå ett slag för denna underbara bodylotion som har räddat min torra hud. Har länge haft problem med så kallad “strawberry skin”, alltså små knottror speciellt på överarmarna, och denna kräm har verkligen varit till stor hjälp att få bort dem (som för mig kommer i samband med att jag är torr). Sjunker snabbt in och gör huden len direkt. Pluspoäng för den fräscha doften också!

Vill slå ett slag för denna underbara bodylotion som har
Baume Corps Oil Therapy Moisturizing Body Lotion 400 ml
Amanda
Beauty Pro
02/12/24-13:59

Tips på organisering/förvaring

Som ni ser är det allt annat än optimalt idag. Vagnen till vänster är full med produkter på olika våningsplan men tar oftast bara fram ögonskuggspaletten längst fram för att den är enklast att nå tex.

Jag skulle vilja komma in här och att allt är organiserat tydligt och prydligt på ett lättillgängligt sätt.

Snälla bomba med tips på bra förvaring/hyllor/allt som kan göra det snyggare och mer organiserat.

**Tips på organisering/förvaring**  Som ni ser är det allt