/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
14/03/24-17:25 (redigerad den 14/03/24-17:26)
Nu behöver jag hjälp av er som har koll på settingspray från Urban Decay! Jag har använt den vanliga All Nighter under en längre tid. Nu har jag dock funderat på att testa All Nighter Ultra Glow Setting då jag vill ha mer glow. Är det någon som har erfarenhet av denna och kan jämföra med den vanliga? 🌸
Nora
Beauty Pro
14/03/24-17:18
Favorit i repris från rituals. Doftar ljuvligt och gör kroppen så mjuk
Nora
Beauty Pro
14/03/24-17:13
Ett tips är att lägga puder efter primer om du har oljig hy. Och pressa pudret med en puff, älskar detta hacket för min oljiga hy
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nora
Beauty Pro
14/03/24-16:33
Rekommenderar denna för alla med oljig och acne benägen hy
Nora
Beauty Pro
14/03/24-16:32
Älskar dessa från Maria nila. Fungerar jättebra för mitt tjocka hår. Dock blir håret snabbt smutsigt
Esther
Beauty Star
14/03/24-15:53
Köpte dessa otroliga baked bronzer och baked blush från Kicks för ca 2 veckor sedan och har inte kunnat sluta använda! Smälter in som smör och upplevs som krämprodukter även fast det är puder😍 Tips tips tips dessutom bra pris för mycket produkt🤩✨
Köpte dessa otroliga baked bronzer och baked blush från
Malin
Beauty Pro
14/03/24-14:47
Kom ihåg att fylla på med era favoriter. Kicks har nu 20% på nästan all makeupbas! ✨
Lisa
Beauty Star
14/03/24-13:49
Jag har testat en färgglad ögonpalett från varumärket SUVA Beauty och jag är glatt överraskad! 😃 Jag är person som älskar ögonskuggor och brukar vanligtvis använda mig utav mer jordiga toner när jag sminkar mig. Om jag ska pigga upp med mer färg i ögonskuggor brukar jag använda mig av gröna, lila eller mer rödaktiga skuggor för det framhäver min ögonfärg fint tycker jag (gröna ögon). Jag är inte bekant med varumärket sen tidigare så det var kul att testa något helt nytt. Jag gillade framförallt det faktum att färgerna i paletten är så lekfulla samt ger bra variationsmöjligheter och sen kanske till det viktigaste av allt - skuggorna är bra pigmenterade! 🌈😍 Tips för dig som gillar att leka runt med färger och kräver lite mer pigment.