/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
ASSE
Beauty Pro
11/04/24-21:40
Hey, testade på att göra en makeup routine på tiktok idag vilket gick sådär glömde filma alla steg😅 länkar videon till den som är intresserad att kolla😆https://www.tiktok.com/@eskandari.a/video/7356654830447791393
Andrea
Beauty Star
11/04/24-20:27
Någon mer som är väldigt ljus i hyn och tycker nyansen Fawn i Anastasia's Contour Kit Light to Medium drar lite åt rosa? 🌸 Jag har varm underton vilket antagligen spelar in i bilden, men de andra nyanserna är för varma till contour så är verkligen på tiden att testa något nytt! Har använt i alla år men då brukade jag BUSa, vilket jag sällan orkar längre (är ofta blek även vår och sommar) och har även varit sugen på att testa en i krämformula. Har ni upplevt liknande får ni gärna tipsa om er favorit/favoriter (oavsett formula, men väldigt gärna kräm/stick)! 😍 Funderar på att testa detta från Fenty, men är osäker... Testar inte gärna sådana produkter direkt i ansiktet heller så tycker det kan vara lite svårt.. 😅
Antonia
Beauty Star
11/04/24-20:15
Har ni tips på hudkräm för oljig hy?🥹🫶🏽
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nora
Beauty Pro
11/04/24-19:36
Har ni testat denna parfymen, och vad tycker ni om den? Har inte testat den men funderar på det!✨
Irena
Beauty Pro
11/04/24-18:55
Har gått och spanat på denna i nästan två år så nu när Kicks hade ett extra erbjudande på makeup var jag bara tvungen att slå till. Glitter o glam i all ära men inget slår en matt neutral palette 😄🤎
Har gått och spanat på denna i nästan två år så nu när Kicks
Camilla
Beauty Pro
11/04/24-17:42
Någon som provat denna spf-mist från coola?💙 Letar alltid efter smidiga sätt att applicera om solskydd, speciellt över smink!
Sofia
Beauty Pro
11/04/24-17:39
🫧 Min nya hudvårdsrutin! 🫧 Kan inte tagga något eftersom dessa produkter endast säljs på skinome.com. Rutinen består av en mineralcleanser (har en annan oljecleanser från Skinome för att tvätta bort vattenfast smink), en moisturizer och ett serum som man blandar med moisturizern. Jag rengör endast på kvällen innan jag lägger mig och använder då även både moisturizer och serum. På morgonen använder jag bara moisturizern. 😊 Jag har älskat Skinome sen i höstas då jag fick testa en moisturizer de håller på att utveckla för folk med rosacea, och min hy blev så otroligt mycket bättre! Jag var galet torr förut, men nu skulle jag inte ens kalla min hudtyp torr. 🤯
🫧 Min nya hudvårdsrutin! 🫧 Kan inte tagga något eftersom
Nikki
Beauty Pro
11/04/24-17:33
🌌🌠 ANASTASIA - COSMIC COLLECTION 🌠🌌 Anastasias nya kollektion COSMIC Collection! Titta och njut! 🥰
🌌🌠 ANASTASIA - COSMIC COLLECTION 🌠🌌  Anastasias nya