Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Ebba
30/08-11:28
Det finns 30 nyanser. Jag tror att 125W hade passat mig bäst. Mitt bästa hack är att blanda i lite flytande highlighter i foundationen för att få ett naturligt glow✨
Se mer
Sush
30/08-11:27
Lancômes nyaste foundation har 30 nyanser samt färgen jag tror skulle passa mig är 450W. Mitt bästa tips för foundation är att använda Embryolisse fuktkräm som en primer den är verkligen grym och billig, ett annat tips är att spraya sin Beauty blender med setting spray för att bädda in foundation på huden vid sista steget.
Se mer
Anna
30/08-11:18
Det finns 30 nyanser. Jag brukar passa bäst i neutrala nyanser, så jag skulle nog passa i 120N. Jag gillar att anpassa täckningen efter dagsform, känner jag mig glåmig och trött lir det lite kraftigare täckning, annars kan jag lätta upp täckningen med glowserum eller dagkräm. :)
Se mer
Moa
30/08-11:16
Det finns 30 nyanser 😍 Jag skulle passa bäst i 105W
Se mer
Linda
30/08-11:14
Hejsan! Det finns 30 olika nyanser, så det är kanon. Och jag tror att 12ON Skulle passa mig bra. När man som mig, har ljus hy med rosa under ton. Jag har ett bra tips, när man har sminkat sig med foundation, eller puderfoundation och upplever att porerna syns lite för mycket. Eller att vissa områden blivit kakiga av puder. Så kan man dutta på lite primer ovanpå sminket på utvalda partier. Tar med en primer med lite tjockare konsistens, så försvinner inte sminket. Utan blir perfekt istället.
Se mer
Tilda
30/08-11:00
Det finns 30 nyanser att välja mellan och jag tror att 240W skulle passa mig bäst! 😍 Mitt bästa tips är att blanda en flytande highlight och en lite mörkare nyans av foundation på kindben och tinning, Dutta in detta ordentligt och komplettera sedan med en liten mängd av en lättare foundation/färgad dagkräm på käkben och inåt i ansiktet. Ett naturligt men "skarpt" resultat.
Se mer
Roaa
30/08-10:58
Det finns 30 olika nyanser och jag tror 105W skulle passa mig perfekt
Se mer
Moa
30/08-10:56
Det finns 30 nyanser och jag skulle nog behövt 105W🥰
Se mer