Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anki
Beauty Beginner
29/05/24-01:57

måste bara tipsa er om denna handkräm, är så bra.

Nikki
Beauty Pro
28/05/24-18:44

🤍 This Is Her! EdP 🤍

Zadig & Voltaire, ett franskt varumärke vars 3 värdeord är rock, konst och Paris.

Var nyligen och provdoftade några nya parfymer (kategori sommardofter) som jag var lite nyfiken på. Började prata parfym med butikspersonalen när hon plötsligt insisterar på att jag måste gå och prova en doft i ett annat skåp. En doft som inte liknar de jag just testat men den doft som jag gillade mest av de 4 jag provade. Och en doft som jag fortfarande tänker på och kan "känna" i minnet.

Händer inte så ofta men jag älskar när någon kan känna in vilken doft man skulle gilla! 🥰

Får inte glömma att säga det till henne nästa gång!

För mig är detta varumärkes parfymer okänd mark så alla ni som redan testat, kanske hittat en favorit eller om ni nu också bara blev nyfikna på Zadig & Voltaire kommentera gärna!

🤍  This Is Her! EdP  🤍  Zadig & Voltaire, ett franskt
Nikki
Beauty Pro
28/05/24-17:13

Max Factor Masterpiece Eyeshadow Palette

🦚 färgen Peacock Nudes 🦚

Ljuvliga, bra pigmenterade färger i guld, brunt, mörkturkos och blått.

Just nu KICKS Club 25% på Max Factor

Såg denna i butik idag. Hade lite bråttom och sprang nästan igenom men denna fick mig att stanna upp. Blir du nyfiken så besök en butik och titta och testa (superbra pigmenterade, de turkos och blå färgerna lyser 💡💙) för som jag hoppas syns på mitt foto så är den ännu finare i verkligheten än på bild.

Max Factor Masterpiece Eyeshadow Palette   🦚 färgen Peacock
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
28/05/24-15:29 (redigerad den 28/05/24-15:31)

Imorse var detta på huden när jag gick hemifrån!
Mitt absoluta favorit serum som är från Verso till min torra hud rekommenderar jag till alla, effektivt, drygt och milt mot huden🍋💦
Waterfall från Heliocare en av få Solskydd min man gårna använder han också. Det känns behagligt att använda, det är både oparfymerat och inte kladdigt alls vilket är viktigt för honom.
Krämen från Babor är på andra period försöket, min hud är torr och jag tror denna fina collagen-kräm är mer för en blandhy, den hamnar troliigtvis hos en kompis snart🌻

Imorse var detta på huden när jag gick hemifrån! Mitt
Anki
Beauty Beginner
28/05/24-14:24

Detta läpstift är så bra och sitter bra.

Bahoz
Beauty Star
28/05/24-13:15 (redigerad den 28/05/24-13:17)

Dröm bukett

Dröm bukett
Veronica
Beauty Star
28/05/24-12:41 (redigerad den 28/05/24-12:41)

Köpte förra veckan ett provset på hemsidan, från Juliette has a gun. Älskar att man kan få testa ett helt gäng olika från samma märke. Har testat de flesta nu och gillar nästan alla 😀

Köpte förra veckan ett provset på hemsidan, från Juliette
Linda
Beauty Star
28/05/24-12:34

Måste bara dela med mig av en favoritkombo nu när sommaren närmar sig med stormsteg som gått och blivit min go-to!!
Maybelline (Dupe på Charlotte Tilbury) under som en glowig primer och IT över, glowet man får med dessa två tillsammans är over beyond ⭐