Hem / KICKS Beauty Experts / ๐Ÿ˜ป REVERSE CAT EYELINER TREND ๐Ÿ˜ป Hej alla KICKS-kompisar!
Gabriel Fontana
KICKS Beauty Expert
30/08/21-19:00
๐Ÿ˜ป REVERSE CAT EYELINER TREND ๐Ÿ˜ป Hej alla KICKS-kompisar! Har ni provat den nya Tiktok-trenden โ€œreverse cat eyeliner"?๐Ÿ˜Ž Jag var lite rรคdd innan jag provade det, men nu รคr jag bara kรคr (som alla andra! haha) Och det รคr faktiskt vรคldigt enkelt att gรถra, fรถr den hรคr looken anvรคnde jag รถgonpenna โ€œperversionโ€ frรฅn Urban Decay med en angled borste fรถr att blanda ut kanterna och rita vingen (fรถlj din vattenlinjes form), sedan anvรคnde jag den svarta รถgonskuggan frรฅn MORPHE x Jaclyn Hill รถgonskuggspalett fรถr att blanda allt och ansluta med winged liner. Fรถr toppen av รถgonen anvรคnde jag ABH รถgonprimer och Jaclyns palett ocksรฅ och teskedstekniken som jag anvรคnde pรฅ mitt fรถrra inlรคgg. Fรถr ansiktet anvรคnde jag Italian Summer face palette frรฅn ABH och fรถr lรคpparna (reverse cat eyeliner som matchar rรถda lรคppar sรฅ bra!), jag anvรคnde Nars flytande lรคppstift โ€starwomanโ€ och BeautyActs multi task face gloss. https://community.kicks.se/app/613/channel/946/productPairingList/pairings/productPairing/30159883 Ha en fab dag!๐Ÿ’— Bรคsta /Gabriel Fontana
๐Ÿ˜ป REVERSE CAT EYELINER TREND ๐Ÿ˜ป  Hej alla KICKS-kompisar!
๐Ÿ˜ป REVERSE CAT EYELINER TREND ๐Ÿ˜ป  Hej alla KICKS-kompisar! - 2