Hem / KICKS Beauty Experts / 😻 REVERSE CAT EYELINER TREND 😻 Hej alla KICKS-kompisar!
Gabriel Fontana
KICKS Beauty Expert
30/08/21-19:00
😻 REVERSE CAT EYELINER TREND 😻 Hej alla KICKS-kompisar! Har ni provat den nya Tiktok-trenden “reverse cat eyeliner"?😎 Jag var lite rädd innan jag provade det, men nu är jag bara kär (som alla andra! haha) Och det är faktiskt väldigt enkelt att göra, för den här looken använde jag ögonpenna “perversion” från Urban Decay med en angled borste för att blanda ut kanterna och rita vingen (följ din vattenlinjes form), sedan använde jag den svarta ögonskuggan från MORPHE x Jaclyn Hill ögonskuggspalett för att blanda allt och ansluta med winged liner. För toppen av ögonen använde jag ABH ögonprimer och Jaclyns palett också och teskedstekniken som jag använde på mitt förra inlägg. För ansiktet använde jag Italian Summer face palette från ABH och för läpparna (reverse cat eyeliner som matchar röda läppar så bra!), jag använde Nars flytande läppstift ”starwoman” och BeautyActs multi task face gloss. https://community.kicks.se/app/613/channel/946/productPairingList/pairings/productPairing/30159883 Ha en fab dag!💗 Bästa /Gabriel Fontana
😻 REVERSE CAT EYELINER TREND 😻  Hej alla KICKS-kompisar!
😻 REVERSE CAT EYELINER TREND 😻  Hej alla KICKS-kompisar! - 2