Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
thyral2006
Beauty Beginner
18/04/24-19:07
Jag använder dessa produkter och de funkar så bra för en din naturlig hy!
När gör du den här rutinen?
Morgon
Kani
Beauty Star
18/04/24-18:55
Hudvårdsrutin på morgonen
När gör du den här rutinen?
Morgonen
Lisa
Beauty Star
18/04/24-18:45
1. Man ska alltid har solskydd under dagen! Detta ger ett sjukt glow (vitamin c)! Få steg och få produkter = tar mindre tid och snällare mot plånboken! 2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 3. @@Olivia @Ida" target="_blank" rel="nofollow">136688684 @Olivia @Ida
När gör du den här rutinen?
Morgon/kväll
Lisa
Beauty Star
18/04/24-18:38
Få steg, glowigt resultat och inte för dyr!!! Utöver min rutin så är mitt största tips “Emma S enzyme peeling” en gång i veckan.
När gör du den här rutinen?
Morgon/Kväll
Thea
Beauty Beginner
18/04/24-18:34
För att känna sig fräsch! En fin o glowy bas & ett härligt wonderstick som finns i rouge, bronzer & hughlight! Perfekt för dagar man inte orkar full face men ändå vill känna sig fräsch! Serumet är helt fantastiskt som underhåller mina finnar & gör dem mindre
När gör du den här rutinen?
Morgonen!
Ulrika
Beauty Star
18/04/24-18:31
Min go-to beauty rutin inför sommaren är att vara noga med exfoliering och ansiktsmasker i början av sommaren så att du har en fin grund. Sen när man har fått lite sol på näsan är det fint att vara naturlig och dra ned på antalet produkter🌞🌞🌞Ett beauty hack är annars lite bus-kräm eller self tanning drops i dagkrämen. Gillar Ida Wargs!
När gör du den här rutinen?
Om morgnarna.
Cornelia
Beauty Star
18/04/24-18:29
På sommaren lägger jag mest fokus på hudvård och spf! ☀️ Men de dagar jag vill känna mig lite extra fin fokuserar jag på en bas med glow, mascara och en god parfym! 💄 Mitt beautyhack är att använda en primer med lyster i!
När gör du den här rutinen?
Spf varje dag!
Hamdi
Beauty Beginner
18/04/24-18:18
Hej Jag använder dessa tre produkter. Anser att de är oroligt bra och fungerar suveränt på huden
När gör du den här rutinen?
Kvällen