Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
evinagirman113
Beauty Star
18/04/24-15:49
Trots att produkterna jag använder inte är på bilderna så är en rutin i detta steg ett måste. - En bra rengöring som inte torkar ut huden - En toner som lever upp till dina önskemål - Ett återfuktande serum är alltid ett måste trots oljig/kombination/torr hud. - Solkräm alla dagar i veckan, året om!!
När gör du den här rutinen?
Varje dag 🫶🏼
Carla
Beauty Beginner
18/04/24-15:46
Mina tre steg i sommarrutinen! En spf 50, macs serum foundation som är väldigt lätt 
När gör du den här rutinen?
Dag
evinagirman113
Beauty Star
18/04/24-15:43
Denna serie är wow!! Om du vill få komplimanger på hur gott ditt hår luktar samtidigt som ditt hår vårdas rekommenderar jag denna serie från Maria Nila starktt!!!!🫶🏼
När gör du den här rutinen?
Varannan dag
Nikitha
Beauty Beginner
18/04/24-15:27
Man får sån glans och håret ser nyklippt ut😍🌸
När gör du den här rutinen?
1 gång i veckan
Terézia
Beauty Star
18/04/24-14:43
Kvällsrutin
När gör du den här rutinen?
Kväll
Micha
Beauty Beginner
18/04/24-14:31
Jag dubbelrengör allrid på kvällen och verkligen masserar in min rengöring i minst 2 min, exfollierar 1 gång i veckan och alltid avslut med en skön balm
När gör du den här rutinen?
Kväll
Wilma
Beauty Beginner
18/04/24-13:55
Mina tre steg i sommarrutinen! En spf 50, macs serum foundation som är väldigt lätt (använder som concealer, lägger ej i hela ansiktet) och ett lätt puder att lägga under ögon och lite på panna och haka (jag älskar by terrys transparenta)!!! Sen är du good 2 go
När gör du den här rutinen?
På morgonen!
Farida
Beauty Beginner
18/04/24-13:41
Jag älskar den här produkten eftersom det är fantastisk för min hud.
När gör du den här rutinen?
Varje dag