Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Charlotte
Beauty Pro
01/02/24-10:25
Senaste dagsmake-upen 🙂✨️
Senaste dagsmake-upen 🙂✨️
Safija
Beauty Pro
01/02/24-10:01
Hur undviker jag att min concealer lägger sig i fina
Hur undviker jag att min concealer lägger sig i fina linjer/creasar?   Concealer tips! Vill du att dina underögon inte creasar och ser kakigt ut följ dessa steg🤍Nr 1. Återfukta under ögonen med en ögon kräm och massera in.Nr2. Applicera en concealer som är creasseprof. Nr3. Vänta inte med att concealer torkar ut inan du lägger på löspuder..så applicera löspuder så fort du har blandad i concealer så det ser helt blandat och slätt inan du lägger på löspuder.Nr4. Avsluta med att lite kompakt puder med en fluffig borste under ögonen och resten av ansiktet. Hoppas att detta hjälper💗Har även en video på detta på min tik tok sida-makeupbyssindi ✌🏻🤍
Safija
Beauty Pro
01/02/24-09:44
Testade denna skin tint från Maybeline och jag älskar den💗
Testade denna skin tint från Maybeline och jag älskar den💗
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
31/01/24-17:40
Före och efterbild på min simpla och enkla vardagssminkning.
Före och efterbild på min simpla och enkla vardagssminkning.
Nikki
Beauty Pro
31/01/24-14:10
En färgglad återblick 🌈  Till denna look använde jag mig av
En färgglad återblick 🌈 Till denna look använde jag mig av NYX Ultimate Color Palette. Vet dock inte om just denna fortfarande säljs men NYX (och även Morphe) har flera andra med massor av fina och bra pigmenterade färger för nästan oändlig variation.
Irena
Beauty Pro
30/01/24-22:38
Tänkte att det kunde vara kul att lägga upp en bild med en
Tänkte att det kunde vara kul att lägga upp en bild med en helt annan typ av look. Under pandemin fick jag lite flipp och klippte av cirkus 20 cm med försök till en pixie Bob och färgade från blont till rött. Kan säga att jag ångrade mig ganska så snabbt då kombon lockigt hår och kort hår kan vara svår… men det var ändå kul att testa något nytt 😄 Har du haft någon look där du har tagit ut svängarna lite 😍
Sofia
Beauty Pro
30/01/24-20:30
Testade LH cosmetics Fantastick i nya färgen Rosa och jaaaa,
Testade LH cosmetics Fantastick i nya färgen Rosa och jaaaa, det är den perfekta rosa läppfärgen! Jag använder aldrig rosa läppstift för det brukar se helgalet ut på mig, men den här färgen älskar jag. 😍 För den som aldrig provat Fantastick så kan jag berätta att dessa prisbelönta läppstift är läckert glossiga, känns som läppbalsam, torkar inte ut läpparna och innehåller SPF15. De finns i många olika färger och de är inte superpigmenterade, vilket gör att du kan dutta på lite grann för att få typ ett lip tint-resultat eller dra på några lager för starkare, mer täckande färg.
Irena
Beauty Pro
30/01/24-18:46
Dagens look 06:00. En sån där morgon då allting gick
Dagens look 06:00. En sån där morgon då allting gick smidigt, inte minst att slänga på denna foundation som jag föll pladask för (går ej att tagga men det är Anastasias Luminous foundation nyans 220N). Har aldrig provat denna tidigare men ser på recensionerna att den verkar vara mångas favorit. Fick ett prov i butik i helgen och tror att det kommer vara mitt nästa inköp 😍 Har några köp från Kicks som bör landa i brevlådan imorgon och kan knappt vänta på att få testa två nya produkter som jag haft ögonen på länge!